Tävlingsskjorta?!

Sv: Tävlingsskjorta?!

jag tycker rosa e fint med svart och blått!
så jag säger som nåra andra, Equilines rosa rutiga :D fin fint =) hehe

Det är jättesnyggt att ha bleka nyanser på skjortan om kragen är vit! Min kompis har en blekrosa skjorta på hopptävling och blekgul på dressyrtävlingar! Det är såå snyggt, eftersom både hon och hennes ponny passar i rosa och gult (skimmel). Hon har ofta ljusgult schabrak på dressyrtävlingar och blek/gammelrosa schabrak på hopptävlingar! Det är jättefint (även om jag hellre kör med svart/vitt)! ;)

Jag har en grå skjorta till min svarta kavaj. Skjortan är svagt rutmönstrad, men det syns endast på nära håll. Har även en helvit skjorta men jag tycker det är roligare med den grå, framför allt på sommaren om man råkar få ridan utan kavaj/jacka, då slipper man bli "helvit". Även jag tycker det kan vara fint med en rosa skjorta till svart kavaj, men JAG passar inte i rosa.

Liknande trådar

Dressyr Lite nyfiken, vad har ni på er och era hästar på tävling? :D Ryttare Hjälm: Svart Samshield Shadowmatte (som borde bytts ut för länge...
Svar
6
· Visningar
2 040
Senast: Wilfa
·
Dressyr Hej! Jag är en sådan som älskar färg! Mitt värsta senario är att behöva rida runt i marinblå/svart/vit/brun. Så nu till frågan. Får man...
Svar
6
· Visningar
1 105
Senast: Fiorano
·
Utrustning Behöver lite input! Har en svart häst med frieser i sig. Vi kommer börja tävla dressyr i vår. Hon har brun sadel och brunt träns...
Svar
18
· Visningar
2 481
Senast: Amanda_F
·
Gnägg Visste inte om jag skulle lägga tråden här eller i utrustning, men provar här. Tittade igenom en blogg jag hade för många år sedan, och...
Svar
0
· Visningar
825

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka