Tävlingstråd*bildtråd*

Status
Stängd för vidare inlägg.

Fafnir

Trådstartare
Här kan man lägga upp bilder på en häst man hade tänkt att tävla, och vill ha andras åsikter om.
Te.x. villka klasser man kunde tänka sig, och sen få lite tips från andra som har lite mer erfarenhet.

Eller så kanske man bara vill ha en "bedömning" på sin häst gångarter, och höra från andra hur långt dom tror att man kan gå i en tävling.

Hoppas ni förstår vad jag menar, detta är allså kort och gott en tråd om allt som "tävling" innebär.

Sv: Tävlingstråd*bildtråd*

Jag börjar med att lägga ut en bilder på min valack fafnir -99

tlt.jpg

galopp.jpg
(Ignorera min sits på galoppbilden)

Jag undrar föstås vad ni tycker, och vad ni tror i tävlingsväg :D

Komentera på, både ris och ros (:

åh villken rolig tråd, äntligen kan man få lite tips om tävlingar osv :D

jag gillar tölten på fafnir, fina lyft och det ser ut som om han jobbar bra med baken :)
det ända jag kan komma på nu är väl att du ska försöka få ner huvudet på hnom lite till.

va roligt att du tycker det (:
ja jag jobbar förfult med hans lite för höga huvud

Det finns redan en tråd gångarter konstruktiv kritik, jag tycker att detta ämne passar alldels utmärkt där varför den här tråden stängs.

Boj/moderator

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
16
· Visningar
1 052
Senast: Mli
·
Hästmänniskan Min situation: Jag börjar tänka mer och mer på att skaffa en till häst, det började som ett "skämt" att jag kanske ska köpa en kompis... 2 3
Svar
48
· Visningar
4 312
Ridning Hej allihopa! 😊 Jag är ny här och skulle gärna vilja höra era tankar om något jag funderat mycket på. Jag är relativt ny på det här med... 2
Svar
22
· Visningar
2 550
Senast: Kajsalisa
·
Ekonomi & Juridik Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan... 2
Svar
36
· Visningar
3 938
Senast: 13579vas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka