Telefonhjälp igen

strawberrysylt

Trådstartare
Jag har fått bra hjälp här tidigare så frågar igen :)
Jo, nu kan jag inte maila från min mobil... det kommer en såndär skarp felsignal och så ber den mig logga in på mailen. Men jag anger lösen och det funkar ändå inte... har tvåstegsverifiering, men kommer inte till nåt sånt steg...

Hjälp?! :)
 
Jag har fått bra hjälp här tidigare så frågar igen :)
Jo, nu kan jag inte maila från min mobil... det kommer en såndär skarp felsignal och så ber den mig logga in på mailen. Men jag anger lösen och det funkar ändå inte... har tvåstegsverifiering, men kommer inte till nåt sånt steg...

Hjälp?! :)

1. Har du startat om mobilen?
2. Har du provat att logga ut ur mailen på mobilen? Sedan in igen?
3. Har du provat att avinstallera mailappen och sedan lägga in det igen?
4. Går det att byta/tillfälligt stänga av tvåstegsverifiering för att Prova maila från mobilen, och sedan slå på den igen?
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 216
Senast: Enya
·
IT & mobiler Jag har Youtube premium och har en del låtar nedladdade så att man kan lyssna offline. Ibland krånglar det, men det brukar lösa sig...
Svar
1
· Visningar
220
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
24
· Visningar
1 946
Senast: Hazel
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 182
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp