Bukefalos 28 år!

Telefonveterinär?

fialotta40

Trådstartare
Någon som anlitat Agrias Telefonveterinär? Jag skulle vilja komma i kontakt med någon eller några av er så fall!

/FiaLotta
 
Sv: Telefonveterinär?

Ja, i höstas....trevligt bemötande......skicka gärna ett pm om du vill veta mer.

OBS ! Vid akuta skador eller sjukdomsfall är det självklart "live"veterinärer som gäller för oss.
 
Sv: Telefonveterinär?

Jag har bara mailat dom o frågat saker. Dom har varit jätte trevliga o berättat mycket. Om du vill något så Pm:a mig!

Alltid bra att kunna fråga dom om råd om det inte är sååå allvarliga saker det gäller.
 
Sv: Telefonveterinär?

Har också använt Agrias telefonveterinär. Mycket trevliga och tillmötesgående.

// Tine
 
Sv: Telefonveterinär?

Tack alla ni som har svarat! Artikeln ligger en aning på is tills jag får statistik från Agria (verkar svårt) och jag tar upp jobbet igen i augusti. kan hända att jag hör av mig er via pm då.

//
 
Sv: Telefonveterinär?

Jag har anlitat dem ett antal gånger. Ett mycket bra bemötande!:bow:
 

Liknande trådar

Hästvård Undrar vad ni har för erfarenhet av att överklaga ett beslut hos Agria? Vi har en häst som blivit ”utdömd” av veterinär. Veterinären är...
2
Svar
31
· Visningar
3 857
Senast: TinyWiny
·
Hoppning I morgon drar äntligen Världscupen 2023-2024 igång. Premiären går i Oslo. Några mer som är taggade? Och framförallt - någon som har...
12 13 14
Svar
269
· Visningar
18 607
Juridik & Ekonomi Min hyresvärd (Poseidon) har renoverat alla förråd i källaren. Flyttfirman som de anlitade för att packa och magasinera allt har orsakat...
Svar
19
· Visningar
1 693
Senast: lindaf
·
Hästvård Hej! Jag behöver inte råd att besöka vetrinär eller dylikt då jag är i kontakt och har bokad tid. Min skimmel har melanom som sprider...
Svar
13
· Visningar
1 036
Senast: liiinnea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp