Tema: Så här kommer du aldrig se mig igen.

Har du någon sorts smink hemma så går det att satsa på kreativ ansiktsmålning. Hjärtan, blommor, prickar och ränder är ganska lätt att få till med bara ett billigt läppstift och/eller en läpp/kajalpenna.Går givetvis att använda på armar och ben också om man vill. I så fall behöver du inga speciella kläder, temat för festen säger ju inget om just utklädnad 😉
 
Skulle ha gått på second hand och inskaffat antingen en flowerpower/ryschpysch/bohoklänning och runda glasögon till det eller någon sexig leopard/djurmönstrad klänning.
Folk skulle springa och gömma sig. Mina goda vänner skulle svimma.
Jag skulle bli ensam på partyt.
Förmodligen bäst att ta något mindre chockartat.
Det får jag tänkta lite längre på i så fall......
 
Jag tycker att det är ett ganska kul tema! Spontant hade jag nog klätt ut mig till någon som skulle springa ett lopp av något slag, för det är garanterat något som jag aldrig skulle få för mig att göra! Träningskläder, svettband, energigel i handen och en hemgjord nummerlapp på magen.
 
Vad är din normala stil?
Vad gillar du inte?

Så kanske vi kan spåra ihop. 🙂
Tack för alla svar!

Har bestämt träff med en kompis som är totalt motsatt mig i stil. Å andra sidan känner jag bara födelsedagsbarnet så ingen kommer veta att det inte är min vanliga stil. Så har även kollat med Facebook om någon kan låna ut en hockeytröja, jag hejar på ett helt annat lag men kompisen som fyller år älskar Frölunda. Hade säkert kunnat låna hennes tröja men då förstör jag ju överraskningen. :)
 
Goth? Hår i spikar - kan göras tämligt enkelt. Hitta någon svart tröja med death metal eller liknande, svarta jeans och om du kan få låna stora kängor och naturligtvis kleta på mängder med smink.
 
Tack för alla svar!

Har bestämt träff med en kompis som är totalt motsatt mig i stil. Å andra sidan känner jag bara födelsedagsbarnet så ingen kommer veta att det inte är min vanliga stil. Så har även kollat med Facebook om någon kan låna ut en hockeytröja, jag hejar på ett helt annat lag men kompisen som fyller år älskar Frölunda. Hade säkert kunnat låna hennes tröja men då förstör jag ju överraskningen. :)

Färjestad/HV71 supporter

Edit: Eller Frölunda supporter :D
 
Jag hade kört på antingen gymkläder a la 80-tal i cerise och rosa eller bara vanliga kläder helt i rosa alternativt jeans med jättehög midja och nalle puh-kort tröja 😂
 

Liknande trådar

Tjatter Jag har alltid velat bo på landet. Nu har vi så smått börjat planera för en sådan flytt. Än så länge är vi alldeles i uppstart; dvs vi...
2
Svar
27
· Visningar
1 327
Senast: sthu
·
Kropp & Själ 40 närmar sig. Vikten går uppåt och jag har skaffat gymkort. Att reglera vikten med födointaget fungerar inte på mig, så min tanke är...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
9 837
Senast: SiZo
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 375
Senast: tuaphua
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 626

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp