TERMOTÄCKE! brunt eller vinrött.

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare emmasodergards
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 30
  • Visningar Visningar 1 974
E

emmasodergards

jag söker ett termotäcke i färgen brunt eller vinröd, har letat hur mkt som helst men hittar inget i just någon av dom färgerna. nån som sett i dom färgerna eller vet nån internet sida som har de? tacksam för svar! :)

Sv: TERMOTÄCKE! brunt eller vinrött.

har dom någon hemsida?

Staldd%E6kken%20400%20gram%20ukal.jpg

Jag är lite sugen på detta men jag har inte hittat dem i Sverige ännu :p

åh det där var ju jätte fint! säkert rätt dyrt också hehe. men hoppas de kommer till sverige!

Har för mej att Hööks har ett men är inte helt 100 men om jag inte mins fel så har dom ett i Brunt....:confused:

Hoppas du hittar ett ;)
Kramar

Just ja, Horseware Amigo finns i brunt numera :)
Det är en utav "årets färger" på thermotäckena, tror de ska finnas i ca 150 resp 300 g foder. Dom är billiga och verkar väldigt bra, har bara hört bra om dom!

Horse Guards produkter köper du i butiker anslutna till kedjan "Riktig Ridport". Se höstmagasinet på deras hemsida http://www.riktig-ridsportbutik.com/rr/?lang=s Där hittar du även butikerna.

Horsewares produkter (Amigo, Rambo och Rhino) säljs i många välsorterade ridsportbutiker finns bl.a. på www.stromsbergsgard.se de har bra priser, bra service och snabba leveranser! Tyvärr har de problem med webshoppen förnärvarande.

Har för mej att Hööks har ett men är inte helt 100 men om jag inte mins fel så har dom ett i Brunt....:confused:

Hoppas du hittar ett ;)
Kramar

hööks har inget brunt termotäcke, vet att de har ett svart men inget brunt :s tyvärr.

finns de någon hemsida till dom så man kan kolla hur det ser ut?

Har skickat pm till dig.
Vet brunt thermotäcke med bogveck.
mvh El

Finns visst, jösses vad snabb du var...
Skulle precis skicka pm till trådskaparen, men då behöver jag inte det..
Däremot tycker du att det täcket på bilden är snyggt maila mig på info@zolitzas.com.
Så berättar jag mer om täcket samt vad det kostar och var du hittar det.
mvh El

Åhhh vill ha det där täcket :love: Fanns mycket annat fint på där också...

Tips prata med elshacera hon "har kontakt" med grossisten av täcket..:smirk:
Svar ja det finns många fina saker.
Är stamkund på ett "visst ställe" just därför.:angel:
RABATT NU ELSHACERA...
hälsn snuffsie

Liknande trådar

Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
929
Senast: MissFideli
·
Utrustning Finns där stigläder med spänne vid foten som går trä igenom en ögla? Många av modellerna jag har sett måste man tyvärr kunna trä på...
Svar
11
· Visningar
613
Senast: skiesabove
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
704
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Tjo, provade mina nya Haglundtäcken på grabbarna igår, zebratäcke och kombitäcke. Min ordninarie passformsbollare har tagit ett par...
Svar
15
· Visningar
1 247

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka