Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Rött och vitt te har jag nog aldrig testat, vad rekommenderar ni för sort från vardera om man ska testa första gången?
Rooibos är förbjudet här hemma så det hoppar jag över.![]()
Marknad!Kiss me kate verkar intressant, men hur smakar den egentligen? Sött med peppar? Får gå runt och kolla om jag kan hitta den i tebutikerna här i stan.
Jag kan skicka ett smakprov om du vill!
Cerrys, är det en monter som hänger med på en stor marknad som åker runt i olika städer varje år eller åker de själva runt?
Tss...låter som fördomar och trams, inget sådant skulle iaf hindra migMin pojkvän ogillar det skarpt, varför minns jag inte, men det får inte ens komma innanför dörren så därför dricker jag det inte.![]()
Nej, rooibos är inte allas tekopp (ahhhahhhahhhhhaaaa, så rolig jag är), jag tycker mest det smakar uppblött te (med smakämne om man väljer ett smaksatt).
Jag har inget emot hö eller gräsätare, men vill inte själv inmundiga materialet ifråga.
Marknad!(men det finns som sagt en webshop också
)
Haha, det är "regeringen" som bestämmer alltså
Jag kan i och för sig kanske hålla med om att just rooibos inte är min favvo heller.
Nä, nu ska jag gå och leta fram mitt chai, inspirerad!
Vitt te finns massor, tipsar om det jag skrev tidigare: Pai Mu Tan. Det är ickesmaksatt, väldigt milt.
..minns med saknad Uppsalatiden och den teaffär som fanns vid stora torget.