"The Difference"

Sv: "The Difference"

svarar år fanny... för att nosgrimman sitter ihop med käkremen.

om du tar bort nosgrimman tar du bort käkremen = tränset ramlar av :D

om du har kvar nosgrimman så sitter det kvar :D

det kanske inte ramlar av men de åker fram och gör då ingen nytta. + att man får remmar som fladdrar.

det kanske inte ramlar av men de åker fram och gör då ingen nytta. + att man får remmar som fladdrar.

Okej, men tränset blir i varje fall inte till nån nytta eller hur? :)
Tyckte det va ett coolt träns, har velat ha i ett tag, men dess pris är ju inte lockande när man är en fattig student, men nån dag skulle man ju vilja ha det. Lite meningslöst om man rider på hackamore kanske :)

Som sagt. TACK för svaren :):bump:

Liknande trådar

Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
7
· Visningar
1 050
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 916
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och... 2 3
Svar
58
· Visningar
7 715
Senast: Ragdoll
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 610

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka