bollen_
Bollens inlägg består mest i förklaringar och ursäkter för att hon inte hunnit skriva inlägg. Jag kan inte hitta något skumt direkt mer än bristen på teorier, jag har ingen som helst aning om vad bollen egentligen tror och tycker. Jag tror inte inaktiviteten har något med att bollen__ skulle sitta i lyan (eller inte). Som som ond fe känns det som hon skulle varit ett hopplöst fall, för att göra nytta eller bli upptäckt av något lag behöver man synas.
På+ sidan är det jag påtalat tidigare är röstningen i DL1, en röst på Koppen och det med motiveringen att koppen gjort lätt för sig genom att rösta på vår nykomling. Det är dessutom tredje rösten som kommer på Koppen som då får flest röster för stunden. Nu när vi har facit i handen så känns det konstigt att en i lyan skulle valt att lägga en potentiellt avgörande röst. Det är inte likt bollen_ som ond, hon brukar mest försöka flyta med.
På - Är inaktiviteten, det är alltid lättare för onda att flyta med om de skriver lite, det är mindre text som kan bli fel eller feltolkad.
Sedan kommer BSF misstankar:
Jag kan se vad som eventuellt kan vara skumt här, men jag får anstränga mig för att dra samma slutsatser som du
@quarter4ever , kan du förklara närmre? Citat i all ära men de förklarar inte hur du tänker. Och hur tänker du kring röstningen DL1 som jag pekar på här?