Jepp, jag vet det är tokigt, jag har henne som möjlig god också, mycket beror på resultatet nuMen ändå följer du henne?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jepp, jag vet det är tokigt, jag har henne som möjlig god också, mycket beror på resultatet nuMen ändå följer du henne?
Skulle bollen__visa sig vara god nu, så är jag oerhört misstänksam mot GA!
Och är det så så hoppas jag att det INTE är 3 ulvar kvar för då är leken slut.....
![]()
jag har en reservation att jag kan vara lurad. därför jag uttrycker det tydligtJag litar inte heller så mycket på henne men mer på Q
det var väl sant i början av leken men knappast nu... det visar sig hur det ligger till...å sen när blev det mitt ansvar att välja rättförst röstar jag klara och alla följer.... sedan byter jag till bollen och alla följer...... Jag är mer van vid att ingen lyssnar dessutom borde det vara dig folk litar på inte mig
och jag är ju knappast något facit...
Att det inte är 3 ulvar är jag tämligen övertygad om
Jag har också Ga som möjlig fe, en del av våra mellanhavande är inte utklarade.
Nu är den det.Den korrekta listan, väl?
DL 5
19:42 glömmerallt röstar på Klara
20:20 Mirtai röstar på Klara
20:56 Lobelia röstar på Klara
21:05 Klara röstar på Hjartagna
21:09 bollen_ röstar på Hjartagna
21:12 LenaH röstar på Klara
21:14 Hjartagna röstar på Klara
21:17 glömmerallt ändrar röst till bollen_
21:17 quarter4ever röstar på bollen_
21:20 Mirtai ändrar röst till bollen_
21:22 Lobelia röstar på bollen_
21:24 Klara ändrar röst till bollen__
Klara: 2
Hjartagna: 1
bollen__: 5
Absolut, men jag tyckte som sagt att det var viktigt att hålla ihop goda röster och när du röstar bollen kändes det rött att byta eftersom jag misstänkt henne ocksåjag har en reservation att jag kan vara lurad. därför jag uttrycker det tydligt
Veligheten nu kan bero på att GA vill rädda sitt skinn och ulvarnas chans, om ingen ond åker så blir läget jobbigt för GAJa well, snart får vi svar!![]()
jag röstade exakt samtidigt som dig, så jag följde inte dig iaf....å sen när blev det mitt ansvar att välja rättförst röstar jag klara och alla följer.... sedan byter jag till bollen och alla följer...... Jag är mer van vid att ingen lyssnar dessutom borde det vara dig folk litar på inte mig
och jag är ju knappast något facit...
Att det inte är 3 ulvar är jag tämligen övertygad om
det var väl sant i början av leken men knappast nu... det visar sig hur det ligger till...
Jag tror faktiskt att ni är goda båda två.Nä vi är båda mycket veliga när det gäller varnadra tror jag![]()
Tänk att jag hade rätt i mitt utpekande andra dagenPresident snow var inte inte nöjd med honom. En natt utan att något hände. Det får inte hända. Sedan hade allt för många karriärister dött. De svaga får inte vinna.
![]()
![]()
Bollen var speledaren/ond fe
Nästa DL 09:45