The propps!!

• Islandshäst
  • Trådstartare Trådstartare Minan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 162
  • Visningar Visningar 11 545
Sv: The propps!!

Vart beskviken när jag såg propparna.

Men jag ska nog på

Bifrost 6-7 Juni Örn V5 T8 Gáski T2

Vindur 22-23 Augusti Örn V5 T8 Gáski T2

Midur 12-13 september Örn V5 T7 Gáski T2

för er som undrar så kommer örnäs ha kvaltävlingar den 1 Mars och 26 April,det lät även som att dom andra dvs lätta och regionala kommer bli av:)

ändrade planer dessa tävlingar blir för oss ist.
1 mars Örnäs vinterkval
Askja V2 och T3 Listi F2

26 April örnäs kval

Askja V2 och T3 listi F2 beroende på om jag kavalar på första tävlinegn eller inte

Stormur Vår 9-10 Maj[/B]
Listi F2 och T2,Askja V2 och T3

Prl.Örnäs Lätt
med nått djur:p i någon gren

Prl.24 maj vallfari pass
Listi F2,PP1,P2 ev P3

Eidfaxi öppen 13-14 juni
Sundbyholm Eskilstuna / Eidfaxi eller Forsen & Edda Regional, Sm-kval, Riddarhyttan 13-14 juni V2 och T3

Listi,F2,PP1 och P2 och Askja V2 och T3

Senast ändrad:

Prl.Örnäs Lätt
med nått djur:p i någon gren
med kolur?:laugh:

Sundbyholm Eskilstuna / Eidfaxi eller Forsen & Edda Regional, Sm-kval, Riddarhyttan 13-14 juni V2 och T3[/B]

är det forsens och edda som är sm-kval? då åker vi väll på den? eller.

aa forsens är sm kval den åker vi på
*här kapar vi tråden*[/QUOTE]

haha. sorry:o

Fast jag och Siri(?) ska nog inte dit ändå,den var ju svin dyr ju,men vi får väl se vi kanske ändrar oss:laugh:

//Lovisa

Det kostar att ligga på topp ;)
Jag får börja spara alla pengar jag kan redan from nu för att ha råd med alla tävlingar i vår, speciellt nu när det är 3 hästar som ska ut.

Örnäs Vinterkval 1 mars
V2 med Svalur såklart

Eidfaxi Lätt 25 april
V5 & T7 Vuxen

Örnäs Lätt
V5 & T5 Vuxen antar jag

Dis Lätt Vår 2 maj
V5 & T8 Vuxen

MÖRS Sommar lätta 14 juni
V5 & T7 Vuxen

Jag kan ju inte garantera att jag ska tävla, men jag ska dit iallafall. Och om jag tävlar, blir de dem lättaste.

Geysir, Vårtävling
T8 eller V5

Strokkur, Sommar
T5

Geysir, Hösttävling
T6, T8 eller V5

Allt beror ju på hur jag och Pokkis kan sammarbeta. Är jag med i den första tävlingen, och de går super kan man ju kanske lägga till någon mer, går det jätte dåligt så väntar vi tills nästa år :)!

Självklart;)
Men blir nog liiiite dyrt att åka dit med två hästar när det är typ 13 mil dit :crazy:

Senast ändrad:

Gud så jag har längtat efter *proppen*! Nu är det bara att kika ut vilka tävlingar man ska vara med på! :D

13 mil är väl ingenting! Det märks att du inte är norrlänning, jag ser fram emot att min hemmaklubbs nya bana blir klar då har jag bara ca 10 mil till närmaste tävlingsplats!

Nä 13 mil är ju inte så mkt,har åkt väldigt mkt längare jag medae mer eftersom den var så dyr så blir det ju ganska mkt besinpengar på det också :P

13 mil är väl ingenting! Det märks att du inte är norrlänning, jag ser fram emot att min hemmaklubbs nya bana blir klar då har jag bara ca 10 mil till närmaste tävlingsplats!

Precis! Själv har man väl cirka 5 mil till närmaste bana, men där är det aldrig nåra tävlingar. Kommer i sommar och vår åka 30 mil till sundsvall ett 10-tal gånger och tävla :d

Liknande trådar

Småbarn Vi går igenom en tuff period just nu. Dottern får sammanbrott som byter av varandra, och sonen hakar på. Det är starka viljor... 7 8 9
Svar
170
· Visningar
10 115
Hemmet Jag vill renovera köket och toaletten i min stuga. Men jag vet inte hur jag går tillväga för att börja planera. Jag vill inte bara byta...
Svar
18
· Visningar
646
Senast: Inte_Ung
·
Hästvård Har ett sto som för ca 1år sen blev skrämd och skenade på blå is. Efter det tog hon vid ridning för första gången fel galopp, men kunde...
Svar
8
· Visningar
544
Senast: Cattis_E
·
Islandshäst Jag funderar på att ev börja testa på islandshäst-ridning. Har mest ridit d-ponny på senare år. Har en hel hög blandade frågor.🙂Vad är...
Svar
16
· Visningar
2 005

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka