Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag var det, men jag har en tendens att ladda hem för mycket saker så det blir en massa buggar. Just nu går det inte att bada djuren, de fastnar i badkaren och man måste fuska en massa för att få bort dom så nu har jag tröttnat helt.
Min syster är!!!! sitter där jämt:smirk: inte så kul för andra som vill ha datorn... Fast det är rätt kul, nu går vår dator så segt så jag skulle aldrig orka sitta där men hade den vart snabbare så
jag vet inte, tror det blev lite för mycket valmöjligheter. plus att för dom gjorde typ samma expansioner som till ettan. det märktes fööör mycket att det enda ea var ute efter var pengar
Heh, jag tyckte tvärtom att det var skitkul med lite nytt och fräscht. Ingenting slår när man fick första spelet i sin hand dock. Fy tusan... Jag spelade dygnet runt.
Jag var helt beronde i somras
Fast jag blev bäst typ direkt så blev lite tråkigt i slutet
Och när jag praoade i Tyskland spelade ja enhel del då tiden fanns :P
Fast då byggde jag mer hus (vill bli arkitekt)
Jag får inte gå ner mig i träsket igen,, borde använda mer tid till skolan
Jaa, jag kan nog känna den känslan lite inför Sims 3 som släpps nu om något år. Inte för att det har släppts så många detaljer om det ännu, men det känns som om det kan bli lite för mycket och lite svårt att överblicka nu när simmarna kan gå utanför sina hem, se ännu mer ut som riktiga människor, hälsa på hos andra, o.s.v. Fast jag är nog tillräckligt mycket simsare för att ge det en chans i alla fall.
IT & mobiler
Jag var i Tyskland för två veckor sedan. När jag skulle betala parkeringen för bilen försvann min privata mobiltelefon någonstans mellan...
Trädgård & Växter Vi fick skrota miniväxthuset :( Att gå från idé till verklighet var svårare än jag trodde. Nu behöver vi bryta upp den murade grunden...
Skola & Jobb Jag tänker att så länge ni klarar er ekonomiskt så är tid värt så otroligt mycket mer än pengar. Om det ger dig mer att jobba mindre så...