The sims 3 Destination världen

vicky417

Trådstartare
Har fått det nya the sims men har upptäckt att jag inte kan få fram fuskrutan? Hur skall jag göra! Har provat både ctrl+shift+c och ctrl+shift+windowsknappen+c. Simmen tar bara fram kameran och fotograferar:confused::crazy::cry::mad:

Sv: The sims 3 Destination världen

Eftersom detta är en the sims 3 tråd kan jag vell passa på att fråga min fråga kanske någon vet ?

Har köpt the sims 3 och har "tappat bort " häftet med koden ? :O och nu skall jag installera det och hittar ingen kod :/

Så ja undrar kan någon annan ge sin kod åt mej så ja kan installera det ?
Tacksam för svar

NETTE

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
5 059
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att... 2
Svar
20
· Visningar
5 947
Gravid - 1år Jag känner inte att jag tycker om mitt barn längre. Hur överlever man det? Jag älskar honom och skulle offra livet för honom när som om... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
27 259
Senast: Amk
·
  • Låst
Tjatter När Angel - en vampyr som fått tillbaka sin själ - lämnar sin stora kärlek Buffy i Sunnydale och kommer till LA träffar han halvdemonen... 70 71 72
Svar
1 422
· Visningar
59 998
Senast: Mirtai
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka