Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Thermo Master ridtäcke, bra?

Trocadero_lover

Trådstartare
Är/verkar det bra?
Vill ha ett sånt då min pålle behöver ett nu till hösten & vintern. Är det tjockt? vill inte ha för tjockt? hur känns tyget? bra passform?

Bild=http://www.hooks.se/Butik/assets/product_images/stor/68182.jpg

Är det de gråa ländtäcket du tänker på...?
Isf så kollade jag på det då jag var på Hööks i förra veckan o det verkade kanon... :) Jättemjukt o gosigt innuti o bra yttertyg o snygg gråfärg... :)

Ok...har en kompis som har ett sådannt o hon gillar det... :) Har varit trådar här förr om det täcket o har för mig att det var flera som skrev att det tappade formen då det blev blött... :confused:

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 6493 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Samhälle Är det någon som har koll på vad som verkligen gäller vid reklamation av ett uppenbart produktionsfel. Köpte en 50 tums tv för några...
2
Svar
21
· Visningar
1 199
Hästhantering Hej alla som är vana vid unghästar - jag skulle behöva lite råd och tankar om hur bäst förbereda att transportera en unghäst en lång...
2
Svar
27
· Visningar
1 255
Övr.Hund Vi har ju en tråd för hundförarbyxor och jag känner att vi - åtminstone jag :D - behöver en liknande för hundförarjackor. Jag behöver...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 005
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag hamnar ofta i dilemmat att det är långt att åka för att uträtta ärenden. Idag misslyckades jag med att byta däck på bilen och...
44 45 46
Svar
905
· Visningar
43 642

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hundyrken
  • Uppdateringstråd nr 24

Hästrelaterat

Omröstningar