Bukefalos 28 år!

Thiel! Erfarenheter om märket sökes

lis

Trådstartare
Nu har jag letat som en tok efter en ny transport. Och som läget är nu så lutar det åt ett nytt Thiel primus. Jag tyckte det var rymligt och bra öppningsbara fönster,stor sadelkammare och hård överlucka. Får även taklucka och belysning i sadelkammaren om jag bestämmer mej för den.
Men nu är jag lite osäker då jag inte hittar så mycket information om märket Thiel överhuvudtaget. Vad har ni för erfarenheter av Thiel?
 
Jag har en enhästars Thiel sedan ett par år tillbaka. I stort sett bra kvalitet men lite grejer de kunde gjort bättre inkl. reglar på rampen och bommarna. Men det är ju rätt små detaljer, man får byta/smörja. Sen tycker jag rampen är lite klen, men det kan bero på modellen.
 

Liknande trådar

Utrustning Letar nu ny/begagnad transport efter att vi sålt vår 1.5 hästars. Söker 2 hästars Ljus med öpnningsbara fönster och även gärna...
Svar
7
· Visningar
1 428
Senast: Chili
·
Utrustning Ska köpa mej en ny transport och har nu svårt att välja Det jag letar efter är en glasfiber eller aluminium vagn. Alu golv ett måste...
Svar
7
· Visningar
2 313
Senast: mazariin
·
Utrustning Nu tror jag äntligen det är dags att leta efter en ny transport. Men behöver lite hjälp med att hitta vilka märken som kan motsvara mina...
Svar
14
· Visningar
1 778
Senast: orion_x
·

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Häst med eksem
  • Födda 2022
  • Böjprovsreaktion vid hovböld?

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp