This Is America

Sett typ sjuttioelva gånger, så jäkla bra! :bow: Upphör aldrig att imponeras över hur mycket symbolik man kan få in i en enda musikvideo, speciellt dansen i den här är verkligen så genialisk.

Jag läste en uppmaning i något kommentarsfält om man ska försöka se hela utan att titta på Gambino själv. Det sker ju saker i periferin hela tiden. Men jag har ännu inte lyckats styra min uppmärksamhet på nåt annat än honom nån längre stund.
Jag tänker på konstens makt och kraft. Inte underligt egentligen att man bränner böcker i diktaturer.

Liknande trådar

Samhälle Jag har lite fonder som jag fick när jag fyllde 40. Och lite fonder åt mitt syskonbarn. Nu sjunker de och jag är inte kunnig nog att...
Svar
16
· Visningar
1 005
Senast: Shaggy
·
Samhälle Hallå! Jag valde samhälle, men detta kan gälla både mat och ekonomi också, så om samhälle är fel får gärna moderator ändra till rätt :)... 10 11 12
Svar
229
· Visningar
10 587
Senast: Badger
·
Samhälle Vår fria värld skakar under fötterna på oss. Samtidigt är världen, och Sverige, full av människor med vettiga värderingar och resurser... 2
Svar
25
· Visningar
2 064
Samhälle Jag har inte sett filmen Anora, som blev Oscarsgalans stora vinnare med 5 priser. Jag läste bara regissörens kommentar, om att han menar...
Svar
4
· Visningar
525
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka