A
Arvi1d
Jag har köpt en ny sadel för ett tag sen, men jag tycker inte riktigt att den ligger så bra. Den glider fram och behöver lite tips/råd, är det för att den är för smal eller för vid? eller är det för hennes otränade mage? eller tycker ni att sadeln inte passar alls och isf har ni nått förslag på någons sadel som kanske kunde passa?
Och ligger den för långt bak/fram?
Och ja jag har svanskappa på, för att jag inte hittat något annat som förhindrar den att glida fram, någon som har nått förslag på något annat man kan ha? för jag gillar inte svanskappa speciellt mkt, känns elakt mot henne även om hon inte verkar störas av den men...
Jag har två olika koppjärn, den blå = normal/vid och det röda = vid
Det är tyvärr inte bästa kvaliten på alla bilderna, men hoppas det går bra endå, ochom ni vill se någon annan bild från någon annan vinkel kan jag fixa det
Det blå koppjärnet:
I sadeln:
Det röda koppjärnet:
I sadeln:
Och ligger den för långt bak/fram?
Och ja jag har svanskappa på, för att jag inte hittat något annat som förhindrar den att glida fram, någon som har nått förslag på något annat man kan ha? för jag gillar inte svanskappa speciellt mkt, känns elakt mot henne även om hon inte verkar störas av den men...
Jag har två olika koppjärn, den blå = normal/vid och det röda = vid
Det är tyvärr inte bästa kvaliten på alla bilderna, men hoppas det går bra endå, ochom ni vill se någon annan bild från någon annan vinkel kan jag fixa det
Det blå koppjärnet:

I sadeln:

Det röda koppjärnet:

I sadeln: