Thule Equiliner

Sparvoga

Trådstartare
Är det en prisvärd transport? har blivit erbjuden en ny sådan med sparkplåtar, fönster, extra kraftig mellanvägg samt snabb bommar bak för 44.900:-. Kan ju tillägga att jag kör lite, men samtidigt är det ju det här med plywood.. helst vill jag ju ha ett umesläp, känns mer robust samt att andra handsvärdet ligger bra.

Sv: Thule Equiliner

Är det en prisvärd transport? har blivit erbjuden en ny sådan med sparkplåtar, fönster, extra kraftig mellanvägg samt snabb bommar bak för 44.900:-. Kan ju tillägga att jag kör lite, men samtidigt är det ju det här med plywood.. helst vill jag ju ha ett umesläp, känns mer robust samt att andra handsvärdet ligger bra.

Det är ett helt ok släp, har bara hört gott om dom från de som köpt sådana.

det är ett jättebra pris, skulle absolut köpa. Jag har ett o är väldigt nöjd.

Bra plyfa håller länge. Se till att vara noga att lufta golv (om mattan är lös) och liknande ofta så håller det ännu längre.

Med tanke på att det är helt nytt så känns det ju som ett väldigt bra pris, och jag kör ju inte alltför mycket och är inte ute på några långkörningar heller. Samt att det är lätt att få tag på reservdelar

priset är ju helt rätt för släpet, det är som sagt ett mycket prisvärt släp som ligger kanonbra efter bilen.
Plyfan behöver du nog inte ha så stora bekymmer över utan som nån skrev lufta och så.

Ja och nu när sambon byggt maskingarage så får det antagligen att få stå under tak med väggar också. Vill haaa

Hur är ventilationen? Har för mig att det är ganska enkel variant med litet galler på dörren typ.

Angående plywood, jag köpte mitt släp nytt -89 och nu 19 år senare har jag fräschat upp transporten med nytt golv, färg etc men såg inget fel på plyfaskivorna trots att transporten stått ute hela tiden.
Har du dessutom transporten inomhus behöver du nog inte bekymra dig om plyfan de första 25 åren eller så...

Har någon jämfört Thules Equiliner med Henra Caliber? Har blivit erbjuden ett nytt sånt för 63.900:- då är det ju alugolv, sommardäck på alufälg samt dubbade vinterdäck på plåtfälg

Jag googlade lite och åtminstone vissa har ett pluttit galler i fronten och ett på dörren. Det kanske finns flera varianter. Eller så kanske den har takventilation som inte syns på bilderna. Isf är det helt ok.

Jag googlade lite och åtminstone vissa har ett pluttit galler i fronten och ett på dörren. Det kanske finns flera varianter. Eller så kanske den har takventilation som inte syns på bilderna. Isf är det helt ok.

Ventilationen sitter ovanför frontfönstret med en liten plåt innanför som leder luften uppåt mot taket. kan finnas på dörren också, beroende på tillverkningsdag mm.

2894862856.jpg

Liknande trådar

Hästvård Nu ser det ut som så att vi kommer hämta hem ett sto på 17 år, det är av en vän som känner att hen ej har tid, erfarenhet och ekonomi...
Svar
4
· Visningar
2 077
Senast: NotlikeI
·
Utrustning Det är dags att inhandla transport i år och jag börjar mer och mer inse hur svårt det kommer bli utan att tumma på mina krav och...
Svar
18
· Visningar
2 829
Senast: misen
·
Kropp & Själ Långt men tacksam om någon orkar läsa.. Jag har haft mer eller mindre ständiga problem med ryggont sen en ridolycka 1999. Värken har... 2
Svar
31
· Visningar
5 522
Senast: Alexandra_W
·
Hästhantering Min pålla står längst bak i transporten med rumpan mot bakbomen och rampen. Det här leder till att hon får (skav)sår på rumpan, på höger...
Svar
7
· Visningar
1 377
Senast: Constance
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka