Bukefalos 28 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tildren?

HEJ!Tildren är en medicin som normaliserar sjukliga förändringar i skelettet. Skelettskador kan därmed läka och sluta göra ont. Vad det gäller spatt så är det visst en process i brosket men dessa små leder förbenas och det är denna processen som påskyndas, förbättras och sker med mindre smärta om hästen får Tildren. Vad det gäller fång så kan ju hovbenet rotera men den huvudsakliga effekten av Tildren vid fång är nog den allmänna antiinflammatoriska och smärtstillande effekten som Tildren också har. Tildren ges i blodet som dropp eller injektion och förs sedan med blodet till de platser i hästens skelett som har en sjuklig process på gång. Därför kan du behandla många olika tillstånd med Tildren dvs alla sjukdomar som på något sätt påverkar skelettet kan läka eller förbättras med Tildren. Anledningen att inte försäkringsbolagen så gärna ersätter är för att Tildren inte är registrerat i SVerige än utan måste importeras. Läs mer på www.Tildren.com
 
Sv: Tildren?

Varför väcker du en tråd som är över 2 år gammal? Jennys häst är avlivad för länge sen och det river bara upp gamla sår att göra så här.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Jag ska till veterinären imorgon, men vill höra era tankar. Hund modell mindre, 17 kg, 35 cm hög. Väldigt fin i kroppen. 9,5 år, har...
Svar
6
· Visningar
2 484
Senast: Dino
·
Övr. Barn Har en son på 6 år. Han är utredd som 4,5 åring för autism,men då han fick normalt resultat på pappret så slogs det bort. Nu började...
2 3
Svar
46
· Visningar
9 068
Senast: Fraegd
·
Hästvård Ska försöka hålla mig kort men gör jag det inte får ni ursäkta. Sitter med grubblerier sen en tid tillbaka angående min häst. Vet...
Svar
12
· Visningar
3 280
Senast: sandrafors
·
Hästvård Greppar lite halmstrån för min fina treåring som har ett urkalkat kotsenben pga trauma. Är det någon här som behandlat urkalkat...
Svar
10
· Visningar
5 143
Senast: Warrick
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp