Till minne av min norska skogkatt Tuss Diamond,,,,

nu har ni alltså ett gäng kattungar som inte har någon mamma,först din mammas katt som blev överkörd o nu denna.
Ungarna kan ju inte vara mer än 7-8 veckor nu. :(
 
nopp, ungarna är 7 ½ veckor.....jag fattar inte att min kat skulle bli överkörd oxå!! , hon måste kommit ut genom ett hål......saknar henne så...
 
Alla era fyra katter har alltså dött innom loppet av en månad....
två som grannen skjöt o två som blivit överkörda.

Vad ska ni nu göra med kattungarna?
surugatmamma vore ju ett alternativ ,men vad har ni för förutsättningar för att ge dem en bra start nu ?
 
vi har en granne en bit ifrån oss som har en katt med mjölk, dom avlivade hennes ungar...tror du att jag kan fråga dom om deras katt??
 
ja,men det kan bli svårt att få denna att acceptera nya ungar ,dessutom från två kullar.

Hur kom hon ut då?...samma hål som "snowshoe´n"......eller gick de i varsin rastgård?
 
hon grävde i botten, det blev nog ett litet hål så kom hon ut där... :cry:
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 070
Senast: Skjøldur
·
Övr. Katt Kan en beställa en sådan? ;) Vi har råttor och möss i husgrunden och runt huset, och skulle behöva en rejäl jägare i form av en katt...
Svar
14
· Visningar
2 655
Senast: Inte_Ung
·
Relationer Många av oss har ett antal relationer bakom oss och för det mesta känner jag att det passar bäst att låta dammet ligga över dåtiden. Men...
2
Svar
25
· Visningar
2 669
Senast: Migo
·
Hundavel & Ras Hej! Jag har entusiastiskt läst många "vilken ras"-trådar här på buke och faktiskt registrerat mig här för att fråga er kloka människor...
2
Svar
23
· Visningar
3 248

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Kattsnack 10
  • Hur länge är din hund ensam?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp