Tillåtna hästskor?

JennyK94

Trådstartare
Heej jag måste bara fråga om det är tillåtet att tävla i officiella tävlingar med "vinterskor" asså de med broddhål? :)
men ofc. utan broddar! ;)
Vill bara veta! Svara gärna så snabbt som möjligt, han skos på tisdag, så jag måste veta ifall jag måste fara in till stan och köpa sommarskor
 
Sv: Tillåtna hästskor?

Hakar på här,
Jag har en fundering på skoning jag med. Det är så att min lilla kanske ska starta i en barnklass (firmakeppni). Kruxet är att tant bara är skodd fram. Får hon starta med henne eller måste det slås på bakskor?
 
Sv: Tillåtna hästskor?

Firmakeppni tävlas ju inte alltid enligt FIPO så jag skulle höra med tävlingsarrangören vad som faktiskt gäller!
 
Sv: Tillåtna hästskor?

Jag får väl göra det antar jag. :)
Stallägaren var rätt säker på att det var okej, men bättre att kolla först. Känns lite onödigt att slå på skor som inte behövs för att barnet ska tölta runt ett varv inne på ovalbanan, men vi får väl se. :)
 

Liknande trådar

Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit...
2
Svar
24
· Visningar
3 759
Senast: Fiorano
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 470
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 996
Senast: fejko
·
Kropp & Själ Varning för långt inlägg, men jag hopps att ni orkar läsa och svara på mina frågor i slutet. Igår fick jag domen, utmattningssyndrom...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
15 292
Senast: Trott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra blötmat
  • Valp 2023 -den andra
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp