Tinder appen , statistik m.m.

Jag tycker att det är ganska respektlöst att diskutera @Hero s ev matchningar eller ickematchningar på det sättet som gjorts ovan. Inte OK att skriva om hero utan att tagga honom.
 
Angående utbud-
Jag tror snarare att många låter bli att träffa någon alls istället för att träffa någon som inte motsvarar det man vill ha.
Tycker snarare det låter sorgligt att om dessa tjejer ni pratar om egentligen inte vill träffa en viss person så skulle de göra det om utbudet var annorlunda dvs att folk då skulle "nöja" sig och träffa någon de egentligen inte vill ha.
Ja en eller hur!
 
Det beror nog väldigt mycket på om det är några väldigt specifika kriterier som saknas t.ex. att man bara tänder på en viss mängd muskler eller nåt, då är det klart att om det inte finns så finns det inte. Annars så är det lite mer varierat och flytande vilket också kommer göra att det kommer göra att vad som finns som alternativ påverkar .

Din sista del om att det är sorgligt är för att man önskar och tycker att det inte borde vara så och därför håller man hårt på att det inte är så men det förändrar inte hur det faktiskt är.

Tror snarare det beror på person och inte på antal matchningar. De som inte går på dejt med vemsomhelst irl skulle knappast göra det på tinder heller bara för att de skulle få få matchningar.

Själv har jag under mitt liv levt största delen som singel och ej träffat män alls. Har någon visat intresse och jag inte varit intresserad så har jag inte ändrat mig bara för att det hände sällan. Skulle jag skaffat tinder och aldrig få någon matchning skulle jag knappast börjat se efter folk som egentligen inte intresserat mig.

Så ja, det är rätt fult att skriva sådär som du gjort.
 
Tror snarare det beror på person och inte på antal matchningar. De som inte går på dejt med vemsomhelst irl skulle knappast göra det på tinder heller bara för att de skulle få få matchningar.

Själv har jag under mitt liv levt största delen som singel och ej träffat män alls. Har någon visat intresse och jag inte varit intresserad så har jag inte ändrat mig bara för att det hände sällan. Skulle jag skaffat tinder och aldrig få någon matchning skulle jag knappast börjat se efter folk som egentligen inte intresserat mig.

Så ja, det är rätt fult att skriva sådär som du gjort.
Alltså jag har inte skrivit vadsomhelst... jag menar bara på att det är lite mer glidande och att det glider beroende på vad som finns tillgängligt och vad man får matchningar på inte att det skulle bli "vadsomhelst".
 
Nu har jag inte läst hela tråden men jag tycker som överlag att som tjej drunknar man i matchningar. Jag fick 1300 matchningar på två dagar och då är jag väldigt medelmåttig. Jag är 5/10 utseendemässigt och är dessutom brutalt ärlig med att jag ser bättre ut på bild än irl.

Ang. Superlikes om det är någon som jag känner kan vara minsta intressant, typ "ja men han ser ju snäll ut" så ger jag det en chans. Jag anser ju ändå att någon gjort något för att stå ut från mängden.
Däremot messar folk ett "hej, läget?" Eller "hej, söker du då?" Eller "tja, sugen? *lägg till diverse vattendrops emojis eller den där jävla auberginen*" då kräks jag lite och sliter högaktningsfullt i att svara på vederbörande.

Lika så folk som skriver "vill du snacka på *insert valfri social media här* istället? Mycket lättare/hatar den här appen" då skriker jag bullshit och orkar inte heller.

På min profil står också att jag har stadig pojkvän men är polyamorös och bisexuell. Kommentarer i stil med "så pojkvännen duger inte och du vill ha lite bus på sidan" för det första "bus"? Jag kräks... för det andra, respektlöst och för det tredje tack och hej.

Jag själv läser allas profiler, oavsett jag är intresserad eller inte. Och folk som ursäktar sin existens "jag förstår om ni inte svarar" eller sådana som säger "jag nöjer mig inte med någon som är mindre än 8/10 i utseende." Går också fetbort.

Jag tycker renfisen verkar vettig i sitt resonemang. Det lyser ofta igenom vad man egentligen säger även om man försöker sockra det.
I mitt fall säger det ofta att jag är en rätt bitchig individ som har ett rätt jävla dåligt humör 😂
Men då får jag antingen leva med det eller börja ändra mig själv först och inte skylla på att det är fel på alla grabbar på tinder. För det är det inte, bara jag som är lite lättretlig.
 
Jag har tindergold. Då ser du vilka som gillat dig först, det var 1300 sådana jag hade, bordekanske skrivit potentiella matchningar, dvs. Om jag swipeade höger men de kändes luddigt 😂
 
Inga förvånande siffror och inte förvånande att det är 1300 vs 46 eller vad nu hero hade. Jag kommer upp i 99+ på en halvtimme efter installation eller nåt.
 
Inga förvånande siffror och inte förvånande att det är 1300 vs 46 eller vad nu hero hade. Jag kommer upp i 99+ på en halvtimme efter installation eller nåt.
... Nu har jag aldrig riktigt använt Tinder aktivt, känner inte riktigt att det är min grej, men jag tror inte jag fått så många likes på en månad ens :p

#RaseradSjälvbild :D
 
Jag har bara fått två matches av de kanske två veckor jag haft appen :p Och då är det såklart sådana som jag svept fel på :meh:

Använder inte tinder så mycket av den anledningen.
 
... Nu har jag aldrig riktigt använt Tinder aktivt, känner inte riktigt att det är min grej, men jag tror inte jag fått så många likes på en månad ens :p

#RaseradSjälvbild :D
Tur jag inte är i den branschen längre. 0 matcher på flera år vore deprimerande :), som jag skulle fått.
 
Okej, nu har jag också skapat ett konto bara som experiment. Fast inte på Tinder eftersom jag inte har en modern telefon - utan på Zoosk som funkar ungefär likadant. Har varit medlem sedan igår och har EN (!) gilla som också är en match.
Som jag bara gillade för att han hade en riktig japansk Akita på sitt foto. Hör och häpna är han förbannat trevlig också! :laugh:

jag har för övrigt ingen profilbild och en rätt knapp men beskrivande pres. Inte så att jag drunknar i karlar precis. ;)
Jag började skriva.
 
Ja alltså jag har ju en hel del bilder men också en press.
Och som sagt, jag ser ju vilka som gillat mig först, på mina egna preferenser (ålder och avstånd) och swipat utan att veta hade mer nog blivit betydligt mindre siffror
 
... Nu har jag aldrig riktigt använt Tinder aktivt, känner inte riktigt att det är min grej, men jag tror inte jag fått så många likes på en månad ens :p

#RaseradSjälvbild :D
Du kan ju alltid kolla hur många likes du har så länge det är under 100, kommer ju upp en ikon med hur många som gillat en även om man har gratisversionen bara att man inte får veta vilka.
 

Liknande trådar

IT & mobiler När jag ska läsa min mejl och klickar på outlook där jag har mejlen så öppnas LinkedIn. Varje gång. Vad har gått snett och vad gör jag...
Svar
1
· Visningar
197
Senast: Wille
·
Fritid Jag behöver en app som är pålitlig och som följer i realtid. Man ska inte få info som var aktuell för tio minuter sedan utan var aktuell...
Svar
2
· Visningar
592
Senast: TinyWiny
·
Hemmet Någon som kan tipsa om en bra app för väckning, eller väckarklocka eller klockradio. Snooze ska vara reglerbart ned till 3 eller 5...
Svar
5
· Visningar
225
Senast: Badger
·
Juridik & Ekonomi Har Zlantar idag men är inte så förtjust i den. Har ni någon annan budget-app att rekommendera?
Svar
0
· Visningar
217
Senast: kolblakkur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Valp 2023 -den andra
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp