Tinkerhingstar?

Sv: Tinkerhingstar?

Finns fem stycken tror jag.
Mexico, Winston Light, Patric Mackie of Ireland, Timothy och Shakespeare van de Tukker.
 
Sv: Tinkerhingstar?

Timothy,Shakespeare van de Tukker,Winston Light är all tre premierade och godkända för avel

Pitou v d Bonte Parels,Tarzan och Tipp-Ex.N är premierade men ej gjort bruksprovet så de är godkända för 5 ston vardera i år.

Patric Mackie of Ireland är avelsvärderad.
 
Sv: Tinkerhingstar?

Jag hade svarat på detta inlägg efterdu hade lagt in det, men det togs visst bort (som vanligt på avel)

Men mitt förslag är att gå in på svenska tinker sällskapets hemsida.
(skriver inte utadressen här eftersom det troligen va därfär mitt inlägg tofsbort) där finner du hingstar, å info om dom.
Samt annat skojj om alla de tinkrar i sverige
 
Sv: Tinkerhingstar?

Oj då, det fanns ju en del ;)

Cronis: Jag hann se inlägget innan de tog bort det, ska gå och kolla den sidan nu :)
 
Sv: Tinkerhingstar?

SKÄLET till att Cronis inlägg plockades bort var att det ENBART hänvisade till en annan plats på nätet.
Frågor SKALL besvaras HÄR! Länkar till andra sidor är tillåtna, för FÖRDJUPNING i ämnet, men inte som enda svar på en fråga. (Läs i forumreglerna!!)
 
Sv: Tinkerhingstar?

ameo skrev:
SKÄLET till att Cronis inlägg plockades bort var att det ENBART hänvisade till en annan plats på nätet.
Frågor SKALL besvaras HÄR! Länkar till andra sidor är tillåtna, för FÖRDJUPNING i ämnet, men inte som enda svar på en fråga. (Läs i forumreglerna!!)

Jag misstänkte att det va så...I efterhand.
Men konstigt att inlägg av mig raderas, när andra kan lägga ut sådana liknande länkar...
Jaja, lite OT... Men iaf :)
 
Sv: Tinkerhingstar?

Jag tror inte att Mexico får lov att betäcka längre...
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Jennie Nilsson från Kalmar är en populär dressyrtränare och -ryttare. För ett par månader sedan diagnostiserades hon med obotlig cancer...
Svar
0
· Visningar
294
Senast: Gunnar
·
Utrustning Hej! Är dessa hjälmar godkända att tävla med? Hittar ingen märkning med VG1. Lägger in bild 2 i en kommentar.
Svar
8
· Visningar
948
Senast: Freazer
·
Hundavel & Ras Har suttit och läst lite om hur olika raser har förändrats sedan de introducerades. Man blir lite slagen av hur många raser har förlorat...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
10 086
Senast: Puffindog
·
Utrustning Jag vet att tex scootboots är godkända att tävla i enligt TR. Men får man använda tex Flex Pony Boots på klubbtävlingar och pay&jump...
Svar
16
· Visningar
797
Senast: Nevermind
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp