JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Varför skriver en del:
Tiotiotio eller 10 10 när de vill putta upp en tråd?
Sv: Tio tio
Man brukar väl skriva *putt* eller *bump* om man vill putta upp en tråd (dvs kanske haffa fler läsare).
101010 och liknande brukar man skriva för att fylla ut inlägget, eftersom man måste skriva minst tio tecken, innan man kan posta det
aha!
då förstår jag! Tusen tack!
Så lite så
Bukefalos
Helt plötsligt blev bukefalos gult upptill. Jag har tittat runt på alla inställningar men det hände helt plötsligt jag vet inte vad jag...
2
3
Bukefalos
Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Bukefalos
Bukefalos låg nere för mig imorse. Nu är den uppe igen men "anslutningen är inte säker" står det. Hade problem med att logga in - sidan...
2
3
4
Mat
Råkade göra en felbeställning och nu står jag med tio kg svärdfiskkotletter. Vad gör man med dem?:confused:
2
3
Valp 2025
Övr. Hund Åh, förstår att det känns svårt ❤️ Men det ska vara roligt att ha hund, även om just valptiden kan vara tuff, så ska det roliga väga...
Tajger
27 minuter sedan
Svar: 911
Visningar: 65 387
Hund
Dalmatiner
Hundavel & Ras Men det är inte bara ”jag har hört” heller.
Det finns stor kunskap om hundar rent generellt på forumet. De flesta träffar mycket hundar...
Fetaost
Igår kl 23:10
Svar: 30
Visningar: 1 052
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Idag fick trion följa med till jobbet. Vi kom dit lite tidigare så att jag hann raka päls under tassarna på dem, välbehövligt eftersom...
Red_Chili
Igår kl 22:10
Svar: 1 299
Visningar: 78 451
Hund