Tips för att lindra hosta

Mirre

Trådstartare
4 åringen är superförkyld med en fruktansvärd hosta. Hon tycker såklart att det är jättejobbigt och blir ledsen vilket gör att hon hostar ännu mer :( Hon var inte så varm nu på morgonen men väldigt hängig ändå såklart. Vad brukar ni göra för att lindra och underlätta för hostiga barn?
 
Te med mycket honung är mitt bästa tips, sedan sådant som högläge i sängen, svalt i rummet och dricka mycket vatten. :)
 
Förutom ovan, som är bra tips, be om recept på Mollipect. Brukar inte vara några problem även utan besök.
 

Liknande trådar

Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 233
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Vi tillbringar emellanåt en del tid tillsammans med barnens två kusiner och deras föräldrar. När vi gör det blir det uppenbart att vi...
2
Svar
23
· Visningar
2 285
Småbarn Jag har en dotter som är snart 6 år (början av sommaren) som är väldigt känslig. Det var, och är, även jag. Så jag kan känna igen mig i...
Svar
7
· Visningar
917
Senast: Praefatio
·
Småbarn Jag är ju föräldraledig med sonen och dottern går på samma förskola som sina kusiner på 1,5 och 3 år. Jag brukar hämta dottern strax...
Svar
19
· Visningar
1 718

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp