TIPS om ngt bra hund torr foder ?????

B

**BORTTAGEN**

det finns ju så många olika märken på hund mat.. och det är så svårt att bestämma sej för vilken...
är det nåon som kan tipsa om något bra hund torr foder i stor säck?
något som är normal dyrt, behöver inte vara världens b-märke, men heller inte det allra dyraste..
gla för svar! :crazy:
 
kan tipsa om att inte köpa Revir. Vet flera som deras hundar fått pälsproblem. mina fick det, och de fällde året runt, nåt alldeles enormt dessutom. När jag nu har bytt så fäller de mycket mindre, har fått blankare och lenare päls... Så revir är inget jag rekommenderar. Inte för att du har sagt att du ska köpa det, men nu slipper du ens fundera på det! ;)
 
Jag kan hålla med om det du sa om Revir. Min mamma hade det till sina BC och dom hade knappt nån päls alls till slut. Dessutom blev hundarna väldigt "tunna", pälsen blev matt och glanslös plus att hundarna inte orkade jobba lika mkt som innan. Nu har dom dock bytt till Axess Kennel och det funkar alldeles utmärkt. Inte speciellt dyrt heller.. 350 :- för 30 kg. Hundarna är i normal hull, fäller endast dom 2 gångerna om året som dom ska fälla, samt att pälsen glänser och ser jättefin ut.
 
Jag använder Magnusson´s hundfoder till min bc.
Ett bra och prisvärt foder.
Som andra här ovan så passar jag på att "varna" för revir.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Har en 18 månaders okastrerad hanhund. Fullt frisk och kry, älskar lek och bus (och dofta efter tikar), en fullt normal unghund helt...
Svar
14
· Visningar
1 137
Senast: iNTOHiMO
·
Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 115
Senast: Sassy
·
Hundträning Hej alla hundmänniskor! Jag skulle behöva råd! Har precis blivit jourhem åt en 4 årig kille från Rumänien då de som adopterade honom...
2
Svar
33
· Visningar
3 458
Senast: Myrten
·
Hundträning Jag har upptäckt att min hund, som inte alls är en vaktig ras, har börjat bete sig lite vaktigt mot/för mig. Han vaktar mig mot barnen...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
12 661

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp