T
tinystina
Sv: Tips på bil!
Jag kör saab 9000 turbo. 1994 års modell.
Älskar den, jag är kort men ser utan att sitta å sträcka mig så jag blir stel. Får dra 1500 kg med b-körkort med be får man dra 1800. Köp inte en audi 100. Fel för 15000:- och uppåt inget ovanligt att hitta på förbesiktningar, Bromsoken bak går åt helsike, skitdyra om man inte köper beg med rh-garanti. Vi brukade skicka kunderna till sbp och säga att dom skulle kolla vad som måste fixas enligt besiktningen. Ofta ser en ca 94 lika fin ut som mina typ 10 år äldre slit å släng-fordar som jag haft ett antal av. Om ni köper passat diesel kolla servicehistoriken och framförallt kuggrems- och soppafilterbytena.
Provkör lite allt möjligt så du hittar nåt du gillar, så kan du säkert dra med den också. Jag älskade en Jeep grand cherokee vi körde med ett tag och den var kalas att dra med men 1,7 liter soppa /mil är lite väl bra...
Jag kör saab 9000 turbo. 1994 års modell.
Provkör lite allt möjligt så du hittar nåt du gillar, så kan du säkert dra med den också. Jag älskade en Jeep grand cherokee vi körde med ett tag och den var kalas att dra med men 1,7 liter soppa /mil är lite väl bra...