Tips på bra stalloverall sökes!

Cornelia

Trådstartare
Jag behöver en bra stalloverall, inte för tjockt foder eftersom jag blir VARM när jag jobbar i stallet, med bra rörelsefrihet och i ett material som tål tuffa tag. Någon som kan tipsa om en sådan?? Den ska helst inte gräva alltför stort hål i plånboken i inköp ....

Sv: Tips på bra stalloverall sökes!

Jag kom att tänka på "Lantmännen", affären alltså. Dom borde väl ha overaller? Sen vet jag ju inte några priser.
Bara ett tips.;)

Sv: Tips på bra stalloverall sökes!

Ja, det är sant... men det är kanske mer sådana som bönderna använder i kostallarna? Vet inte, spelar inte så stor roll men vill att den ska se någorlunda ut ändå. Men jag ska faktiskt kolla där!:)

Liknande trådar

Fritid Jag är i stort behov av ett par nya skor då mina (som synes) är sönder. Jag har tyvärr en tendens att mina skor går sönder ganska fort...
Svar
10
· Visningar
633
Senast: Derivata
·
Katthälsa Jag har två katter, en hona på 2½ år och en hane på 9 år, båda kastrerade, båda för närvarande innekatter (hanen har varit ute i sitt...
Svar
10
· Visningar
1 374
Senast: Bison
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde... 3 4 5
Svar
99
· Visningar
17 042
Senast: Juli0a
·
Hästmänniskan Hej! Lånar nick från en kompis, jag har inte skrivit här förut men läser ibland trådar och tycker många får bra tips. Har hästar i ett...
Svar
10
· Visningar
2 564
Senast: Spike
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka