Tips på enkel blogg?

Farmors

Trådstartare
Hej!
jag är sjukt sugen på att fixa en egen blogg, har ju en här på Buke men jag skulle vilja kunna lägga upp mer bilder.
Någon som har ett tips på bra blogg-leverantör? Jag testat wordpress lite snabbt, men lyckades inte något vidare med det programmet.
Tack på förhand :)!

Sv: Tips på enkel blogg?

Jag har bloggat på blogg.se och blogtown, nu bloggar jag på wordpress och enl mig är det det hittills bästa bloggverktyget jag använt.

blogg.se har jag:) Hmesidan ligger på wordpress och det funkar kanon! Går göra mycket mera av det då.

Tack för era tips :)!!!
Det låter som att jag bör försöka bli kompis med Wordpress... :).
Ha det gott :)!

Jag har också provat alla möjliga varianter och trivs väldigt bra med wordpress.com som jag har nu. Riktigt bra för att vara gratis!

Jag kör wordpress.org (egen server), tidigare via blogg.se och jag bytte då det hela tiden strulade med att antingen posta inlägg eller godkänna kommentarer. Numer har jag aldrig problem (utöver när jag vill byta design då det är aningens mer avancerat än på blogg.se - gillar inte deras färdiga teman) ;)

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 681
Senast: Ceta
·
Skola & Jobb Hej! Här på Buke verkar det finnas kloka och hjälpsamma människor, postar nu min fråga efter att ha läst på forumet i flera veckor. Jag... 2 3
Svar
56
· Visningar
5 601
Senast: Mabuse
·
Övr. Katt Hej, Har precis skaffat två kattungar (Maine Coon). Den ena flyttade in tre veckor före, M, och H kom 3 veckor efter och är således tre...
Svar
5
· Visningar
1 851
Senast: MissFideli
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 814

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka