Tips på kavaj

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Ich
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 14
  • Visningar Visningar 1 557
I

Ich

Hej, jag undrar om någon har tips på en snygg kavaj i smalskurning, då jag har väldiga problem att hitta "smala" kavajer. :( .
Hoppas jag får många tips :D

Sv: Tips på kavaj

jag har den här:
Kingsland%20damkavaj.jpg

den e ju iaf figursydd! tycker den e jättefin iaf!! finns med röd krage och royalblå oxå! kostar 2998:-

Tack så mycket :),
var finns den och vilket märke? :D

Aa du har nog rätt, det är nog en kingsland. Jag kollade inte så noga, tyckte det såg ut som en pikeur vid första ögonkastet. :p
Tror i af det är St Hallebo som har den.

oj, glömde jag säga det :p
det är en Kingsland =)

Håller också med om det :) Det var därför jag trodde att kavajen på bilden i tråden var en Pikeur först :p

Pikeurs är iallfall figursydda, men extremt smala är dem kanske inte ? :confused:

Åh, jag har den perfekta :D Jag e av den smalare modellen, och tycker därför det är jättesnyggt då man har en kavaj som sitter figursytt. Jag har en Pikeur(typ Diana heter den :P) Den sitter precis som jag vill att den ska sitta, snått jag rekomenderar.

Annars har "jag" en till kavaj till, som är en euro star, den sitter med figursytt den är med jättefin :D svårt att välja mellan dom om jag ska vara ärlig, men jag håller nog mig till pikeur :D

// Jossan

*KL*

Har också en pikeur diana, underbart bra! är också av nättare modell och den sitter verkligen super :)

okej, jag har testat diana, fast det var nog ett årsen, ska åka o göra det i helgen igen. tack för alla tips!

Jag är också liten. Jag har en "viktor hugo" som är smal o bra. Är inte så dyra heller.

Liknande trådar

Utrustning Hej jag söker tips på kläder som inte ger mig och hästen statisk elektrisitet. Jag har förstått att syntetiska material går bort och att...
Svar
0
· Visningar
139
Senast: Islaend
·
Utrustning Hej hej! Jag rider en ridtravare som fungerar superbra på hackamore men när han har ett bett (tredelat tränsbett) i munnen blir han... 2
Svar
33
· Visningar
1 210
Senast: sweep
·
Utrustning Hej! Mitt fullblod får skav av precis allt, och nu även täcket… Skulle behöva tips på bra både ute- och innetäcken. Han har i...
Svar
3
· Visningar
215
Senast: Gimlan
·
Utrustning Hej Behöver lite tips. Har en kvalitetssadel "Butet" som är något smal vid manken och vid sadelprovning sa sadelprovaren att jag...
Svar
16
· Visningar
801
Senast: Smultron
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Retrievertråden
  • Valp med diarré?