Tips på schabrak

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Sweet_Camomill
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 29
  • Visningar Visningar 2 068
Sv: Tips på schabrak

Måste hålla med resten om JW schabraken :love: .

Fast får ju typ inte nämna det här på buke längre för då blir moderatorerna bombade med klagomål från Asterix och Bisquit! :smirk: .

jag kan skriva att jw e bra! har ett blått o ett grönt m matchande luva. finns även i hoppmodell. vanliga ligger nog på 500-600 ca. skara hästsport o sjöhagen har jag köpt mina på, så håll utkik där!
skara hade sänkt sina från 600 till 500 på falsterbo, så kanske gör de samma sak i gbg

jo det vet jag väl?! men du "får" ju inte skriva om JW för asterix o co :rofl:

Skiter i dem. Men ngn har typ skrivit till en moderator och påstått att jag får gratis/rabatt på JW saker om jag nämner deras produkter här på Buke. Riktig ärthjärna den som gjort det!.

aha löjligt, dom e väl avundsjuka för att du köper jw shabrak (haha vem köper inte det?!) :rofl:

Liknande trådar

Utrustning Insett att schabrakgarderoben behöver förnyas… Ska sälja av Ps schabraken för de glider som f*n på nya hästen🫣 Det är liksom hela... 2
Svar
22
· Visningar
1 407
Senast: Emuliiaa
·
Fritid Vilken djungel. Undrar om någon kanske har tips? Blir inte många tältnätter per år men är dags att köpa nytt. Vi är 2-3 vuxna. Tältar... 2
Svar
24
· Visningar
1 059
Senast: Zpunk
·
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
1 235
Senast: valy
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde... 3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 852
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka