Tips på serier!

Någon som har sett breakout kings? Jag har sett ett avsnitt och tycker att det verkar ok.
Helt ok tycker jag. Lite segt i början men blir bättre.

Mer generellt: Annat som måste ses är Doctor Who och Sherlock! Kollar även på Under the Dome och till den har jag lite hatkärlek. Personligen gillar jag generellt scifi/skräck men ex Supernatural eller walking dead har jag inte fastnat för fast jag försökt kolla på.
 
Senast ändrad:
Ingen aning, men har kollat på många olika streamingsiter genom åren och ej haft problem. Tror inte det finns någon gratissite som är riskfri.

Jag tittar dock enbart på sidor där man INTE behöver registrera sig.
Fanns tyvärr bara lite avsnitt från olika säsonger, inte hela säsonger.
 
Då kan man inte fresta med lite Arkiv X då? :p (Trodde den skulle vara mycket mer äcklig och skrämmande men är mer som ett tvåmanna Criminal Minds utan seriemördare, low tech och lite mer overkliga förövrare :D men majoriteten av avsnitten kunde tillhört vilken serie som helst är mest konspirationsteorier som att staten blandar ut hormoner i dricksvattnet för att skapa en bättre människa osv.)

Om du gillar hästar så måste du nära på se Heartland, det finns typ 8 säsonger där varje episod är av det längre slaget. Annars har vi ju Nurse Jackie som är kul. United States of Tara (första säsongen är kul men början är lite udda, tar några avsnitt av komma in i det) men annars är den bra alla säsonger som gick, tog sålede slut :(. Scorpion är något du och alla andra i tråden och alla andra som läser detta måste se. Andra säsongen är på gång att spelas in så ni ligger inte jättelångt efter, alla beskrivningar av serien får den att låta jättedålig, men när jag såg första avsnittet så tänkte jag "WOW den måste varit grymt påkostad, måste följa den för att se vad som kommer härnäst". Finding Carter fungerar, den är inte det bästa jag har sett men helt klart något man kan vila ögonen på. Awkward. är kul också helt klart sevärd, men den är en high school drama komediserie men av det bättre slaget. The Carrie Diaries är typ Pre Sex and the City för den följer Carrie i början av sin karriär när hon fortfarande går i high school (tror jag, har inte sett den från början till slut ännu). Orphan Black är kanske lite sci-fi men verkligen inte mycket, det enda är att det handlar om kloner som inte känner till varandra till en början. Men det är verkligen det enda sci-fi inslaget och även om man hatar sånt egentligen så bör man ändå kunna se det sevärda i denna serie. Stalker är en annan sån där som är sevärd men inte kanonbra, man tittar mest för att det är något att döda tid med, visst kan man sugas in i handlingen ett tag men jag tycker den är lite sådär småtråkig (inte så att man stannar uppe halva natten i väntan på att den ska släppas på typ stream). Eye Candy påminner om Orphan Black och endel andra serier, men jag tycker den är sådär halvointressant precis som Stalker. Det är bara en säsong hittills och det känns lite sådär halvtveksamt om det blir fler, men jag kan ha fel, den har trots allt 7,4 i betyg på imdb. Fresh of the Boat, är kul om man är på det humöret, korta avsnitt med en stereotypisk bild av asiater.
 

Liknande trådar

Kultur Tycker det är lätt att drunkna i allt som finns vad gäller serier och film så tänkte jag kan testa att ta buke till hjälp. Lite...
2
Svar
33
· Visningar
1 338
Senast: MiaMia
·
Kultur Jag är mitt inne i den värsta perioden på året för mig. Allt är grått, trist, kallt och deppigt. Det hela kulminerar runt 10 december...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
4 571
Senast: Habina
·
Fritid Har ni några bra tips på serier och filmer från Australien och från Danmark? Kan vara vad som helt men dokumentärer och deckare är jag...
Svar
11
· Visningar
485
Senast: startpompe
·
Kultur För mig är Downton Abbey en sån serie. Gillar att man får följa så många olika personers storyline, de vackra kläderna och att det finns...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
3 085
Senast: Karro-Lina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp