Tips på serier!

Shameless har ingen tipsat om? På pappret verkar den otroligt dyster med familj och alkoliserad pappa osv. Men den har underbart härlig humor, den är spännande och har mycket värme och kärlek!

Annars är min absoluta favoritserie att rekommendera The Good Wife, den är så jäkla snygg och bra skriven! Massa kända skådisar som gör gästrollar som ofta är både aningen skruvade, elaka och okaraktäristiska. Love it!!

Nashville är härligt myspysig men det är viss fördel om en gillar lite countrypopmusik:).

...och så finns ju alltid The Real Housewives of valfri stad. Dom är mitt riktiga guilty pleasure:D!
 
Alltså, jag hoppas att jag inte missat att den nämnts, men Sense8 @Migo tipsade mig om är så där sanslöst bra. Klart bästa serie jag sett. Jag har tre avsnitt kvar och jag vet redan nu tomheten som kommer infalla sig när jag sett sista avsnittet.

Jag slår också ett till slag för Looking. Grymt bra, där jag nog tycker andra säsongen är bäst.
 
Alltså, jag hoppas att jag inte missat att den nämnts, men Sense8 @Migo tipsade mig om är så där sanslöst bra. Klart bästa serie jag sett. Jag har tre avsnitt kvar och jag vet redan nu tomheten som kommer infalla sig när jag sett sista avsnittet.

Jag slår också ett till slag för Looking. Grymt bra, där jag nog tycker andra säsongen är bäst.

Jag har börjat om med den igen. Kunde inte vara utan. Wolfgangs rygg :love:
 
Shameless har ingen tipsat om? På pappret verkar den otroligt dyster med familj och alkoliserad pappa osv. Men den har underbart härlig humor, den är spännande och har mycket värme och kärlek!

Annars är min absoluta favoritserie att rekommendera The Good Wife, den är så jäkla snygg och bra skriven! Massa kända skådisar som gör gästrollar som ofta är både aningen skruvade, elaka och okaraktäristiska. Love it!!

Nashville är härligt myspysig men det är viss fördel om en gillar lite countrypopmusik:).

...och så finns ju alltid The Real Housewives of valfri stad. Dom är mitt riktiga guilty pleasure:D!

Jag älskade första säsongen av The good wife men hittar inte säsong två och framåt....
 
Jag älskade första säsongen av The good wife men hittar inte säsong två och framåt....

Hmm, finns månne på DVD, eller kanske nån streamingtjänst? Jag har följt det genom åren och då har det aldrig varit svårt att hitta avsnitten. Och den är värd att leta upp för den blir bara bättre och bättre genom säsongerna!
 
The killing
Sons of anarchy
Girls
Orange is the new black

Jag utelämnar världens bästa serie eftersom du nog inte gillar den. ;)
 
Vad ska jag se nu? Har separationsångest efter att ha sett avsnitt 8 i säsong 4 av make it or break i. Vill ha mer!
 
Någon som har sett breakout kings? Jag har sett ett avsnitt och tycker att det verkar ok.
 

Liknande trådar

Kultur Tycker det är lätt att drunkna i allt som finns vad gäller serier och film så tänkte jag kan testa att ta buke till hjälp. Lite...
2
Svar
33
· Visningar
1 341
Senast: MiaMia
·
Kultur Jag är mitt inne i den värsta perioden på året för mig. Allt är grått, trist, kallt och deppigt. Det hela kulminerar runt 10 december...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
4 578
Senast: Habina
·
Fritid Har ni några bra tips på serier och filmer från Australien och från Danmark? Kan vara vad som helt men dokumentärer och deckare är jag...
Svar
11
· Visningar
486
Senast: startpompe
·
Kultur För mig är Downton Abbey en sån serie. Gillar att man får följa så många olika personers storyline, de vackra kläderna och att det finns...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
3 086
Senast: Karro-Lina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp