Tips på snygga lädergrimmor *bilder*

Sv: Tips på snygga lädergrimmor *bilder*

Just nu lutar det år MT för hela slanten :D Men då borde jag ju köpa MT transportskydd oxå o de är ju så fula :eek: Iaf på bild :p

Fast jag har svart på allt annat läder så den bruna färgen får min mor drägla över bäst hon vill (hon har brunt) :D

Men du... MT transportskydden kanske är fula på bild... men de är oöverträffade vad gäller funktion. De skyddar på rätt ställe och sitter kvar där du satte dem... till skillnad från många andra märken... Och jag tycker de är snygga IRL.

Och MT-täckena är jag också lite kär i... Jag som bara skulle ha HW... men jag tycker nästan att MT är mer prisvärda... varma, håller bra och bra passform.

1035.bmp
Detta vintertäcke är så snyggt... (det dyraste är fult)

Och detta stalltäcket... :love: :love:
1106.jpg

och detta...

1141.jpg

Förlåt att jag kapade din tråd... jag blev helt betagen av alla fina saker...

Hmm, hmmm... tillbaka till grimmorna då. ;)

Åh, jag vet inte riktigt eftersom jag fick det i present. Kan försöka luska lite, tyvärr är 'presentgivaren' i Indien just nu.

Haha, fast jag är fortf mest såld på HW när det gäller täcken i transportskydd. Eller eskadrons transportskydd, men de verkar svåra o hitta dock...

Men grimman på sista stalltäcket var läcker! Borde väl vara MT på alla?

Haha, fast jag är fortf mest såld på HW när det gäller täcken i transportskydd. Eller eskadrons transportskydd, men de verkar svåra o hitta dock...

Men grimman på sista stalltäcket var läcker! Borde väl vara MT på alla?

Ja, det är det säkert.

Inköpt på GeKås för omkr 60kr:angel:
Hård och plastig i finichen från början, men med lite användning å läderolja blev den mjuk å fin. På bilden är den rätt ny änsålänge.
5153090.jpg

Lyx.

Jag vet att hon hittade jättefina handgjorda lädergrimmor i en liten affär i Sala. Men av någon anledning fick de köpa en annan (den på bilderna). Någonstans mellan Sala och Sthlm borde den vara köpt. Visst är jag fantastisk på att förklara och vara till hjälp för andra :D

Ang Mark todd så finns det en sida www.maggie.se med massa grejer från MT men sidan verkar inte fungera för tillfälligt dock. Tänkte bara tipsa er som gillar MT produkter :) , kan ju vara intressant att jämföra priser m.m. själv har jag ingen större koll utan var bara ett tips.

Ang Mark todd så finns det en sida www.maggie.se med massa grejer från MT men sidan verkar inte fungera för tillfälligt dock. Tänkte bara tipsa er som gillar MT produkter :) , kan ju vara intressant att jämföra priser m.m. själv har jag ingen större koll utan var bara ett tips.

Kollade snabbt igenom och jag tycker att de var dyrare på allt jämfört med www.sikon.nu

vart kan man köpa walsh dressage? :)

Liknande trådar

Utrustning Jag är på jakt efter ett par lädergrimmor till min donna! Tänkte dumpa alla mina syntetgrimmor och endast satsa på läder! :d:love... 2 3
Svar
41
· Visningar
4 951
Senast: gulkiwi
·
Utrustning Jag har precis skaffat mig en Nordsvensk Brukshäst, och han kommer behöva storlek X-full i träns/grimmor. Jag provade Hööks... 2 3
Svar
47
· Visningar
7 343
Senast: Lydia
·
Utrustning RG's ylletäcken... vilka färger finns dom i? är det bara beige o brun? visst har dom lite skumma storlekar, har för mig att mitt...
Svar
6
· Visningar
1 051
Senast: popeye
·
Utrustning Jag vill ha tips på bra och snygga förbyglar med martingal och resår! Helst ska det vara ss spännen, men det fungerar även med mässing...
Svar
17
· Visningar
2 294
Senast: SarahOlofsson
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Kattbilder #10
  • Uppdateringstråd 31