S
Saint
Sv: Tips på snygga lädergrimmor *bilder*
Men du... MT transportskydden kanske är fula på bild... men de är oöverträffade vad gäller funktion. De skyddar på rätt ställe och sitter kvar där du satte dem... till skillnad från många andra märken... Och jag tycker de är snygga IRL.
Och MT-täckena är jag också lite kär i... Jag som bara skulle ha HW... men jag tycker nästan att MT är mer prisvärda... varma, håller bra och bra passform.
Detta vintertäcke är så snyggt... (det dyraste är fult)
Och detta stalltäcket...
och detta...
Förlåt att jag kapade din tråd... jag blev helt betagen av alla fina saker...
Hmm, hmmm... tillbaka till grimmorna då.
Just nu lutar det år MT för hela slantenMen då borde jag ju köpa MT transportskydd oxå o de är ju så fula
Iaf på bild
Fast jag har svart på allt annat läder så den bruna färgen får min mor drägla över bäst hon vill (hon har brunt)![]()
Men du... MT transportskydden kanske är fula på bild... men de är oöverträffade vad gäller funktion. De skyddar på rätt ställe och sitter kvar där du satte dem... till skillnad från många andra märken... Och jag tycker de är snygga IRL.
Och MT-täckena är jag också lite kär i... Jag som bara skulle ha HW... men jag tycker nästan att MT är mer prisvärda... varma, håller bra och bra passform.

Och detta stalltäcket...

och detta...

Förlåt att jag kapade din tråd... jag blev helt betagen av alla fina saker...
Hmm, hmmm... tillbaka till grimmorna då.