Tips på stalltäcke?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Fladde
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 32
  • Visningar Visningar 2 286
Sv: Tips på stalltäcke?

Horseware Insulator Stable Rug, finns m 150 o 300 g
hwinsulatorny.jpg

Ha i sönder stalltäcke? Antar att man använder såna inomhus... Hur lyckas de med det?

_Peplis_ skrev:
Horseware Insulator Stable Rug, finns m 150 o 300 g
hwinsulatorny.jpg

Har redan sånna i både 150g och 300g.
Dom är bra:)

Men ska ha 200g nu..

Har också en häst med kort rygg och mycket bog, bucas passar bäst, de är stora i storlekarna...Sen har jag för mig att bucas (eller var det horseware?) för nått år sen hade en platta att fästa längst fram för extra bogutrymme, men har inte sett den sen dess...:(

Annars älskar jag chill cheeta stalltäcke, men de är ganska normala i bogen..

Om du inte ville ha Horsewares (annars e ju dom super), så kan du ju göra som jag o köpa ett Event termotäcke, det jag tänkte åka ner o köpa har 220 g fyllning, det är det olivgröna som Cactuspower skrev om.
Finns på bl a henrikssons o kostade bara 3-400 kr tror jag! Men det verkar ju bra o ser snyggt ut så.... :)

Åhhhhhhhhhhh, det var fiiiiiiiiiiiiint!!!!! Det fra Jackson! Finnes det å kjøpe på netet?

Det gör det säkert någonstans.
www.jacson.se
kolla på återförsäljare!

Det är nästan finare i verkligheten också!
Helt ok för liten peng.

Köpte ett sommar/bomullstäcke fr jacson.
Vitt med svagt marinblå rutor :d
220:-

Vimzis skrev:
Har också en häst med kort rygg och mycket bog, bucas passar bäst, de är stora i storlekarna...Sen har jag för mig att bucas (eller var det horseware?) för nått år sen hade en platta att fästa längst fram för extra bogutrymme, men har inte sett den sen dess...:(

Annars älskar jag chill cheeta stalltäcke, men de är ganska normala i bogen..

Menar du en sån här?

Loimenlevityskappale.jpg

Menade till rambo och rhino täcken. Finns i finland att få tag i. Flera olika färger i lager.

Mia

Jag har ett Termo i märket Jacson till min korta, breda fjording. i strl 135! Funkar super!

Testa Fal pro, finns i alla olika tjocklekar.
Har oslagbar hållbarhet, yttertyget är inte glansigt utan mera vävt, utan att det fastnar massa skit på det.
Så det gör att det inte går att "riva" sönder, innertyget är däremot glansigt = inget skav.

På voilket sätt tar hon sönder dom? :crazy:

Fal täckena e visseligen rätt dyra, ligger väll där runt 2000:- för en 2hundra grammare men jag lovar, det håller! :)
Är suuper nöjd med mitt!!!
Är dock inga vackra färger på det, skär sig nästan på min häst.. Men du behöver ju inte köpa ett orange/grönt/blått rutigt ;)

Precis den! :)
Då finns den säkert kvar nånstans i Sverige också, jag får helt enkelt ut och leta! :D

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 242
Senast: Silje
·
Utrustning Tjo, lurar på att införskaffa ett BoT täcke till iaf ena hästen. Hos förra ägarn så gick han typ ständigt med nättäcket. Va allmänt mer...
Svar
0
· Visningar
196
Senast: Shixle
·
Utrustning Behöver investera i en klippmaskin men det är ju en djungel. Har använt en DeLaval CB35 som jag tyckte var trevlig och även en annan som... 2
Svar
20
· Visningar
759
Utrustning Jag letar efter en vettig uppstigningspall. Förr körde jag alltid Ikeas pall, men den har efterhand blivit klenare och ranglig i sin... 2
Svar
26
· Visningar
1 408
Senast: Efwa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka