Bukefalos 28 år!

tips på uppfödare vi PM

Skrotten

Trådstartare
Hej!
Öppnade en tråd där jag bad om tips via PM om pudeluppfödare.
Nu kan jag inte hitta tråden. Är det inte tillåtet att göra så?

Vh
Skrotten
 
Sv: tips på uppfödare vi PM

Eftersom din tråd inte öppnade för en diskussion utan du ville bara ha tips (dessutom via PM) på enskilda uppfödare, så hör den inte riktigt hemma i ett diskussionsforum.

Du kan läsa forumreglerna här:
http://www.bukefalos.com/f/faq.php?faq=vb_faq#faq_new_faq_item_forumregler

Jag skulle tro att tråden rök på grund av att den bröt mot det här:
"Reklam, annonsering och marknadsföring är inte tillåtet på forumet. Vill man marknadsföra, sälja eller efterlysa något kan detta göras på annonssidorna, länksidorna eller genom att köpa banner-plats på sidorna." (min understrykning)
 
Senast ändrad:
Sv: tips på uppfödare vi PM

Forumet bygger på diskussioner och eftersom din tråd endast gick ut på att pm:a dig om uppfödare så togs den bort.
Ett tips är att du läser den länk som Skogstokig skrivit så ser du vad som är tillåtet och inte.


lillebill,moderator på bla. Hund
 

Liknande trådar

Övr. Djur Är det någon som har tips på uppfödare till tamråttor? Vi vill köpa 2 st men jag tycker det är svårt att hitta aktiva uppfödare, fick en...
Svar
2
· Visningar
808
Senast: Ms_Antrop
·
Mat Vi veckohandlade som vanligt i söndags men på grund av hela familjens magsjuka så har det ju inte blivit mycket mat som lagats...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 654
Senast: Sirap
·
Mat Kan inte va enda som sug på grytor nu till hösten? :d 🍂 Jag gör ofantligt lite grytor, typ bara Kalops. :rofl: Så känner behöver...
2
Svar
28
· Visningar
1 682
Senast: Linta
·
Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 275
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Barmarksdrag/canicross
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp