Tips till hyreskontrakt av häst önskas

J

jezekl

Hej!

Jag är på väg att hyra ut min häst och tänkte knåpa ihop ett hyreskontrakt. Jag behöver hjälp med vad jag bör ta upp där, ge mig en massa tips tack. Kanske rentav någon som har ett bra ex att skicka till mig?

Sv: Tips till hyreskontrakt av häst önskas

det finns faktiskt att köpa färdiga avtal/kontrakt.. i din närmaste hästsportbutik eller bokhandel.

I vad skiljer sig ditt hyresavtal från ett vanligt fodervärdsavtal?

Det finns färdiga avtal att köpa, jag tycker de är bra och man kan lägga till egna punkter om man önskar.

finns färdiga, annars finns de massor av trådar om de här sen tidigare. :cool: sök så hittar du :idea:

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej alla, hur tänker ni som är i min ålder när det gäller detta? Köpa en äldre häst som kanske får ålderskrämpor, ett föl som du kanske... 2
Svar
20
· Visningar
1 908
Hästmänniskan Troligtvis blir det ponnyköp nästa år! Känns superkul men är lite kluven hur vi ska tänka med storlek på ponny. Dottern är född -15 dvs... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 991
Avel Hej! Jag hade tänkt betäcka mitt sto i år och har lite frågor och funderingar kring hela processen. Det här kommer vara både mitt och...
Svar
1
· Visningar
535
Senast: Freazer
·
Hästmänniskan Jag har ett dilemma som jag kanske kan bli klokare av med hjälp av er. Drömmen är en egen liten gård med välplanerad lösdrift. För att... 2
Svar
30
· Visningar
3 012
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31