• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare pm
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 887
P

pm

tänkte starta upp min privata sida igen, efter typ 2 års nerstängd ;)

Men vad e intressant å läsa :confused:

om du rider så kan du ju alltid skriva lite om hur du tränar dina/andras hästar (jag tycker det är intressant att jämföra träningsmetod och sedan resultaten :))

smart...å lägga ut bilder å tävlingsresultat?

Ride rif på ridskola men har utbildat ungponnyer där, kan ju skriva lite om dom, sen nu rider jag en c-ponny men jag ha rinte haft tid så de va 2 veckor sen jag red honom, men de blir mer på jullovet...

precis, så man ser framsteg och sådär :)
så länge det inte är allt för lång och tråkig text (du behövr ju inte beskriva i detalj hur du gör när du mockar t.ex. ;)) så är sån fakta kul att läsa

På min sajt har jag - förutom presentation - blog, stalldagbok, skoluppsatser o. övriga skrifter, en del grafik, fotografier, fredagsfyra, en sida där jag beskriver olika projekt jag pysslar med, en lista över kurser lag läser/har läst/vill läsa, o.s.v. Hur intressant det är för andra vet jag inte. Bryr mig inte heller, för jag bygger sajten i första hand för min egen skull. :)

På sajter som jag besöker läser jag mest bloggar.

Aha okey :D Ja det brukar faktiskt jag läsa, blir iallafall info om mig, hästar i mitt liv, bilder, dagbok, länkar å såklart en gästbok :D Ska försöka mig på å göra nåttt riktigt snyggt, de va länge sen :bow:

Liknande trådar

IT & mobiler Jag var i Tyskland för två veckor sedan. När jag skulle betala parkeringen för bilen försvann min privata mobiltelefon någonstans mellan...
Svar
5
· Visningar
1 067
Senast: fejko
·
IT & mobiler Hjälp... Har castat från min telefon till TVn för ett par timmar sedan utan problem. Men nu när jag skulle starta ett program händer det... 6 7 8
Svar
140
· Visningar
6 619
Senast: Happimess
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
722
Samhälle Såg att @Görel tipsat om denna på annat håll men den är för intressant att inte få en egen tråd. Intressant i betydelsen hur ett - vad... 2 3
Svar
45
· Visningar
3 807
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken hundras?
  • Husky från USA, tips och råd m.m
  • Uppdateringstråd 31