Bukefalos 28 år!

Titta vad jag gjorde igår!

bettysmatte

Trådstartare
Det här halsbandet knöt jag igår:

PA120008-1.jpg


Tycker själv att det blev rätt lyckat...
 
Sv: Titta vad jag gjorde igår!

Läckert! Duktigt!
Det var lite annorlunda,sånt fastnar jag för,jag vill inte ha något vanligt.som alla andra har, runt hals,arm,ring!
 
Sv: Titta vad jag gjorde igår!

Oj, vad fint! :laugh:
Har aldrig tänkt på att man kan göra halsband av macramé, så nu fick jag pysselförslag. Tack för det! ;)
 
Sv: Titta vad jag gjorde igår!

Superfint!! jag har kunnat göra såna tjusiga knutar men nu har jag tyvärr glömt det mesta...Får väl leta upp nån hemsida :D det är kul att göra smycken, jag köper nästan aldrig °_° så onödigt när det är så jäkla lätt att göra ett halsband liksom...fast detta såg ju ovanligt svårt ut :eek:
 

Liknande trådar

IT & mobiler Fick igår en förfrågan om Marketplace på Facebook. Det var nåt med anpassade inställningar för rätt annonser. Är inte ett dugg...
Svar
3
· Visningar
414
Senast: Red_Chili
·
Fritid Nu när våren är på väg kan vi väl dela med oss om vi haft någon trevlig naturupplevelse. Stort som smått. I fredags såg jag fyra rådjur...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
3 642
Senast: snorp
·
APT
Skola & Jobb APT (Arbetsplatsträff) Hur många dagar innan ett APT bör man få veta att det är dags? Inga problem för dom som jobbar heltid, mötet...
2
Svar
22
· Visningar
963
Senast: Lingon
·
Katthälsa Mina katter går ute dagtid i den mån de vill och har då halsband med gps. Det har fungerat bra länge men för ett tag sen upptäcktes att...
Svar
11
· Visningar
529
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp