Bukefalos 28 år!

Tittar in i ditt kök del 19

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ofattbart! Men jag kände den inre tomhet som endast kolhydratbrist kan ge. I övrigt smakade brödet helt normalt. Jättekonstigt, alltihop.

Det där var ju ovanligt lömskt. Glufsa i sig kolhydraterna själva. :mad:

Själv har jag bott på hotell igen några dagar. Tack och lov hade de en helt värdelös frukost så jag är inte så övergödd som jag skulle ha varit annars. Men trist var det. Åt ett kokt ägg och ett äpple. :crazy:

Middagen blev en omelett med fetaost, svarta oliver, rödlök och tomater. sallad till. Spartanskt, men snabbt och gott.
 
Det där var ju ovanligt lömskt. Glufsa i sig kolhydraterna själva. :mad:

Själv har jag bott på hotell igen några dagar. Tack och lov hade de en helt värdelös frukost så jag är inte så övergödd som jag skulle ha varit annars. Men trist var det. Åt ett kokt ägg och ett äpple. :crazy:

Middagen blev en omelett med fetaost, svarta oliver, rödlök och tomater. sallad till. Spartanskt, men snabbt och gott.
Jag fick någon liknande omelett, fast utan ost. Det var även lite bulgur i. Enligt PARTNER för att jag skulle slippa kolhydratbrist. Med hjälp av lite bulgur! Pah! Hen vet INGENTING om kolhydratbrist.
 

Bifogade filer

  • 20160909_111324.jpg
    20160909_111324.jpg
    114,1 KB · Visningar: 31
Jag fick köttsug igår (det händer ibland, gärna efter avslutad... vad säger man i denna pryda tråd tro, LINGONVECKA?) och stekte en pepparbiff och åt med kokt broccoli och sparris. Drabbades av sötsug efteråt (förstås, ni hör ju, kolhydratsbrist deluxe) och åt en bit pecanpaj.

I eftermiddag råkar jag veta att jag ska få marängsviss då kollega fyller 40, ikväll får jag diverse mackor och sånt på bokcirkel och nu ska jag knata ut i lunchrummet och värma spaghetti och köttros, f'låt, köttfärssås.
 
Jag fick köttsug igår (det händer ibland, gärna efter avslutad... vad säger man i denna pryda tråd tro, LINGONVECKA?) och stekte en pepparbiff och åt med kokt broccoli och sparris. Drabbades av sötsug efteråt (förstås, ni hör ju, kolhydratsbrist deluxe) och åt en bit pecanpaj.

I eftermiddag råkar jag veta att jag ska få marängsviss då kollega fyller 40, ikväll får jag diverse mackor och sånt på bokcirkel och nu ska jag knata ut i lunchrummet och värma spaghetti och köttros, f'låt, köttfärssås.
Vill du diskutera intima kvinnokroppsliga detaljer kanske du kan starta en egen tråd? Vi äter faktiskt här!:mad:





;)
Jag blir alltid extremt hungrig precis före och ungefär mitt under mens, dock inte specifikt på kött.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
12 13 14
Svar
270
· Visningar
10 372
Senast: tuaphua
·
  • Låst
Mat Matinspirationen fortsätter! Vad lagas det för godsaker hemma i köken? Vad äts, i eller utanför köken? Hur smakade det? Och kanske hur...
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
105 596
Senast: Mineur
·
  • Låst
Relationer :devil: Fortsätt här..... Vi vill läsa allt, så var inte blyga, sista sidan på förra tråden finner ni här...
99 100 101
Svar
2 011
· Visningar
113 401
Senast: LenaH
·
  • Låst
Relationer Här kör vi hårt, vi vill ha alla detaljer. Förra tråden...
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
115 451
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundlucka
  • Flämtningar
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp