Vad är det här för exklusiv klubb?! Ni kan inte göra såhär mot ossJag ser fortfarande @Koltrast s bilder. Tror man måste ha varit i Grekland 20+ gånger för att se dem.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad är det här för exklusiv klubb?! Ni kan inte göra såhär mot ossJag ser fortfarande @Koltrast s bilder. Tror man måste ha varit i Grekland 20+ gånger för att se dem.
Det är bara att intensivåka till Grekland så får man vara medVad är det här för exklusiv klubb?! Ni kan inte göra såhär mot ossDet är som när barn delar ut inbjudningskort till kalas i skolan och inte alla är bjudna.
Jag tycker det är rätt höga kravDet är bara att intensivåka till Grekland så får man vara med![]()
Du får väl gå till soc? Grekland ingår i normen.Jag tycker det är rätt höga kravTänk på alla oss som inte har ekonomiska möjligheter!
Kan det inte räcka att ha ätit grekisk mat (inte nödvändigtvis innehållandes brunsås)?! Det är ju trots allt en mattråd och inte en resetråd
![]()
![]()
![]()
Åh? Trodde bara det var Thailand på vintern som gälldeDu får väl gå till soc? Grekland ingår i normen.
Jag tycker det är rätt höga kravTänk på alla oss som inte har ekonomiska möjligheter!
Kan det inte räcka att ha ätit grekisk mat (inte nödvändigtvis innehållandes brunsås)?! Det är ju trots allt en mattråd och inte en resetråd
![]()
![]()
![]()
Tror man får söka separat för det. Men Grekland ingår, det vet jag säkert.Åh? Trodde bara det var Thailand på vintern som gällde![]()
Tror man får söka separat för det. Men Grekland ingår, det vet jag säkert.![]()
Nej, det beror uteslutande på att Grekland är helt nödvändigt för att en människa ska kunna existera. Greklands storhet, helt enkelt.Är det pga att de är med i EU?
Så himla typiskt att sådan information undanhålls från oss av myndigheter! Jag anar en konspiration! /foliehattenTror man får söka separat för det. Men Grekland ingår, det vet jag säkert.![]()
Nej, det beror uteslutande på att Grekland är helt nödvändigt för att en människa ska kunna existera. Greklands storhet, helt enkelt.
Jag kan fortfarande se bilderna![]()
Det är en Beneteau Oceanis, mer vet jag inte. Största båt jag någonsin seglat(mer van vid Maxi MagicMen lägg av vilken fint båt!Vems är den eller hur hamnade du där och vad är det för modell? @Koltrast
Är alla matrosplatser tillsatta så kan jag även agera kuttersmycke![]()
Det är en Beneteau Oceanis, mer vet jag inte. Största båt jag någonsin seglat(mer van vid Maxi Magic).
Joniska öarna! Utgick från Nidri på Lefkas och kajkade runt ner till , Lefkada, Zakynthos, Ithaka, Kalamos, litet stopp på fastlandet och så hem till Nidri igen.Vaf ... jag känner igen både olivoljan, saltet och diskmedlet. VAR VAR DU?