De i går var supergoda.NaanDet blir aldrig bra när jag försöker göra själv
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De i går var supergoda.NaanDet blir aldrig bra när jag försöker göra själv
![]()
De använder ghee?Eller hur. Frågan är hur mathaken gör, de har ju inte heller eldrör att baka i?
Måste det inte vara något med själva gräddandet? Eller vad det nu kan heta med naan.De använder ghee?
Tror du? Det låter som dyr råvara...De använder ghee?
Vet inte. Tror det snarare är ingredienserna. Som @Migo sa så har väl svenska restauranger knappast såna tunnor? Kollar man recept så finns det hundra olika varianter! Men den hemliga ingrediensen i all indisk mat är ju ghee.Måste det inte vara något med själva gräddandet? Eller vad det nu kan heta med naan.
Vet inte. Tror det snarare är ingredienserna. Som @Migo sa så har väl svenska restauranger knappast såna tunnor? Kollar man recept så finns det hundra olika varianter! Men den hemliga ingrediensen i all indisk mat är ju ghee.![]()
Jo jag vet. Fast finns det vegansk ghee? Bröden var veganska.Vet inte. Tror det snarare är ingredienserna. Som @Migo sa så har väl svenska restauranger knappast såna tunnor? Kollar man recept så finns det hundra olika varianter! Men den hemliga ingrediensen i all indisk mat är ju ghee.![]()
Skumtomtar?Jag dricker Coca-Cola och röker cigg och funderar på vad fanken jag ska fixa till middag. Helt oinspirerad.
Aha! Nej det tror jag inte. Då har det säkert med jäsning och annat handhavande att göra. Jag äter sällan naan ute (pga djur) men har provat flertal varianter hemma. Bäst blir med jäst och vegansk youghurt och bakat i gjutjärnspanna.Jo jag vet. Fast finns det vegansk ghee? Bröden var veganska.
Ja, jag fick känslan av stekpannebröd av det vi fick igår, Men vad vet väl jag ... Hur som, naan är svårslaget gott!Aha! Nej det tror jag inte. Då har det säkert med jäsning och annat handhavande att göra. Jag äter sällan naan ute (pga djur) men har provat flertal varianter hemma. Bäst blir med jäst och vegansk youghurt och bakat i gjutjärnspanna.
Äckligt!Skumtomtar?
Manshatare.Äckligt!Inga skumma tomtar är välkomna i mitt kök.
![]()
Könsförrädare.Manshatare.
Också ett användbart ord!Könsförrädare.