I boken jag lyssnar på nämns maträtten inbakad bovetegröt med stark sås. Gode tid!
Det där minns jag! Bra bok!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I boken jag lyssnar på nämns maträtten inbakad bovetegröt med stark sås. Gode tid!
Återstår att se när osten är klar!![]()
Kokosbacon tycks vara det nya svarta. Man rostar kokosflingor med liquid smoke och lite annat, det varierar mellan recepten. Jag planerar att begå min kokosbacondebut till pumpasoppa så snart jag har tillfälle att laga mat lite mer projektartat.
Det kommer att dröja minst tills på söndag innan jag börjar experimentera, tror jag.Men det där lät ju suveränt.Undrar om jag ska vänta in att du rapporterar om det blev bra eller om jag kör själv på direkten.
Eftersom jag tänker mig att ni har lite koll på mat här i tråden ställer jag min fråga här. Kan jag frysa in en matlåda med ugnsstekt laxfilé (tidigare fryst) och belugalinser utan att det blir päck när jag värmer det igen?
Eftersom jag tänker mig att ni har lite koll på mat här i tråden ställer jag min fråga här. Kan jag frysa in en matlåda med ugnsstekt laxfilé (tidigare fryst) och belugalinser utan att det blir päck när jag värmer det igen?
Älskar den! Skrattar som en galning!Vi har hittat Netflix-programmet Nailed It. Precis så är jag och BARNET i köket. Helt underbart.
Gjorde två sorter. Den ena blir klar till helgen och den andra till påsk!Hur lång tid tar det? Rapport krävs.![]()
Efter gravid cravings??02.39 och jag funderar på var jag hittar bra ananasjuice.
Det kommer att dröja minst tills på söndag innan jag börjar experimentera, tror jag.
02.39 och jag funderar på var jag hittar bra ananasjuice.
Oh no, gravid igen?? Eller, grattis, kanske. (med tanke på hur du mådde sist så är det svårt att undslippa sig ett helt spontant grattis)![]()
Oh nej! Jag har steriliserat migmen cravings efter pina colada
![]()
Oh nej! Jag har steriliserat migmen cravings efter pina colada
![]()