Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså. Har du gjort pekinganka? Med cykelpump och allt, som jag gjorde den där gången för några år sen?
Ja. Jag hittar inte bilderna i mobilen. Men jag har en i datorn. Ni ska få se! Så. Djävla. Makabert.Var det den du sen hängde?
Ja. Jag hittar inte bilderna i mobilen. Men jag har en i datorn. Ni ska få se! Så. Djävla. Makabert.
Faktiskt. Allt för att få det rätta krispiga skinnet. Detsamma blåstes upp med cykelpump, varpå det lilla liket fick en helkroppsmassage.
Faktiskt. Allt för att få det rätta krispiga skinnet. Detsamma blåstes upp med cykelpump, varpå det lilla liket fick en helkroppsmassage.
Blev det mödan värt smakmässigt?Faktiskt. Allt för att få det rätta krispiga skinnet. Detsamma blåstes upp med cykelpump, varpå det lilla liket fick en helkroppsmassage.
Både ja och nej. Mödan var VÄLDIGT stor. Herregud så vulgär matlagning! Men det är roligt att ha gjort det. Sedan dess äter jag pekinganka en gång om året på en bra kinesisk restaurang i mina hoods.Blev det mödan värt smakmässigt?![]()
Jag, en nekrofil.Det är kärlek det!
Åh kladdkaka, vill ha, NU!!Sambon stod för matlagningen i skogen idag (VÄLDIGT MANLIGT); förkokt potatis (efter mycket smart tips från @Ceta ) som sen stektes ihop med blomkål och purjolök. Det blandades med créme fraiche och kallrökt lax.
Sen planerade vi att äta på enda restaurangen vid promenadens slut men vi var inte så hungriga och ville bara hem. Så det slutade med att jag hämtade upp en veg chilibowl (alldeles för stark för mig! Föredrar de friterade kimchiknytena) och kycklingbuns. Har nu avslutat dagen genom att äta upp resterna av hårdagens kladdkaka i soffan.