Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är ett privat stipendium! Skattebetalarna kan sova lugnt, jag är finansierad av Kapitalet just nu.Rubrikerna alltså när lokaltidningens journalister läser detta och gör ett scoop! ”Skattepengar går till personalens fylleresor”![]()
Festa på säger jag då!Det är ett privat stipendium! Skattebetalarna kan sova lugnt, jag är finansierad av Kapitalet just nu.![]()
Vilken restaurang var det?Två av mina fina kinesiska kollegor tog med mig till en helt underbar vietnames till lunch idag. Pho med kyckling för min del, gudomligt! Dit går jag igen. Eller ja, vi tog bussen dit och gick tillbaks till kontoret via en second hand-affär. Lovely!
Karelska piroger med kokt ägg och lite smör. The joys of having semi-semester hemma. Med örtsalt en riktig delikatess. Jag lagade pasta med lite ost, ärtor, spenat, vitt vin (kokat förstås) och skinka till avkomman (extremt GOD MOR) som smakade lovande, men hon bestämde sig för att ta sin middagslur innan hon hann äta maten. Ett riktigt antiklimax.
Mmmm! Karelska piroger!
Vilken restaurang var det?
Grillade grönsaker och grillad kyckling/lax/köttbit!Någon som har tips på bra lchf middagar? Alla grönsaker är tillåtna men tycker att det är svårt att hitta annat än grytor med grädde och vill inte göra massa broccoli gratänger utan gärna ”vanlig mat” utan potatisen, pastan eller riset liksom
Fisk är redan med på listan så att säga![]()