Låter högst njutbart! Har du nåt recept på hemlagat iskaffe som inte är sådär sjukt sött?
Jag gör en dubbel espresso, häller is och mjölk i ett glas och sen kaffet. Sötar inte med något.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Låter högst njutbart! Har du nåt recept på hemlagat iskaffe som inte är sådär sjukt sött?
Men gud så fiffigt! Det ska jag testa!Jag gör extremstarkt kaffe, häller i en isbitsform och stoppar i frysen. Sen tar man lagom många kaffeisbitar i ett glas mjölk.![]()
Åh, jag väntar fortfarande på möjligheten att prova Pulled Oats! Verkar väldigt spännande tycker jag, och det där lät ju jättegott trots brist på biffarSkulle testa att göra typ pannbiffar på Pulled oats idag vilket gick mindre bra. Förstår inte alls hur tanken är att det ska fungera (även om receptet påstår att det går). Så istället för biffar blev det bara en stekt röra av smeten. Meeen, den var väldigt god så det gör inte så himla myvket. Soltorkade körsbärstomater, örter, lök, vitlök, spiskummin och lite balsamico som smaksättning. Till det ugnsrostade knippmorötter samt färskpotatisar från trädgården. Turkisk yoghurt och en sallad med grönsaker, fetaost och oliver. Så gott!
Ja men det är en rätt bra produkt tycker jag nog - men den kräver sin kryddning. Och det var supergott även om mitt tålamod inte riktigt klarade av att biffarna föll isärÅh, jag väntar fortfarande på möjligheten att prova Pulled Oats! Verkar väldigt spännande tycker jag, och det där lät ju jättegott trots brist på biffar![]()
Sa ju att Irland har bra mat!Clam chowder och irländska charkuterier, bröd. Så. Himla. Gott. !!!
Ja!Sa ju att Irland har bra mat!![]()
Meeen hur ska du få plats med detta årets skörd om du inte äter upp förra årets?![]()
Meeen hur ska du få plats med detta årets skörd om du inte äter upp förra årets?![]()
Jag skaffade en större frys
Mvh
Svamphamstraren