Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vill ha öl och nubbe till min pytt.
Det är fint!
Jag vill ha öl och nubbe till min pytt.
Inlagda rödbetor är konstigt nog gott till pytt. Och det SKA vara öl och nubbe.Jag älskar inlagda rödbetor. Passar till nubbe tror jag. Men ägg till pytt är ett oskick.
Inlagda rödbetor är konstigt nog gott till pytt. Och det SKA vara öl och nubbe.
Det är okej, vi tycker om dig ändå!Det är jag ju HELT ensam om i den här tråden.
Är fö mycket sugen på KRÖGARPYTT!
Det är okej, vi tycker om dig ändå!
Även jag har ätit vegetariska dumplings från frysdisken på ICA. Glamoröst tillagat i micron i stallet medan jag passade kolikhäst igår, resterna blev lunch idag.
I frysdisken hittade jag även MSC-märkt tonfisk. Den geggade jag in i sriracha och sesamolja och slängde på grillen till middag. Kokosris, grillad mango, sriracha och en sallad på gurka, koriander, lime, fisksås, lite socker, mangold och avokado till.
Nu funderar jag på om jag vill ha sandkaka med flädersaft eller choklad till kvällsfika. Förmodligen båda.
Det var det!Åh, vad det låter smaskigt!
Igår åt jag vegansk fish and chips på pub. Mängder av vinäger på pommen och brown sauce till för den riktigt brittiska känslan. Amber IPA från Oppigård till som passade sisådär. Som efterrätt drack jag en magiskt god suröl från Cascade Brewing.
Gick sedan vidare för sunköl på sunkpub, en sån där pub där man kan få se hundar sitta på barstolar.![]()
Min unge föddes morgontrött. Jag tror inte att hen har vaknat klockan 06 en enda gång i sitt liv hittills.Förmiddagskaffe och tillhörande rustikt Matsmältningskex. Vi har varit uppe sen 06 eftersom SKORK vaknade då och ville ha silversandaler och västerbottenost. När lär sig barn att uppskatta sovmorgon?
Bishops arms! "Fisken" var två tofublock.Åh, var hittade du vegansk Fish and chips?