Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Wow!Idag fyller dottern fyra år! Tårta med My little pony beställd. Fuskade och körde ponnysar i plast.
Fylld med två lager hallonmousse och ett lager vitchokladmousse.
Spacklad med marängsmörkräm med vitchokladsmak.
Visa bifogad fil 18208
Älskar deras fläskbunsBowl med laxshasimi och buns med kryddigt fläskkött på Bao. Det var gott. Kaffet var dock ofattbart blaskigt.
Jag har en vegetarisk lasagne där bechamelen är utbytt mot creme fraise som värmts upp med tärnad zucchini och lite kryddor. Det blir väldigt gott i den färdiga lasagnen, och kan säkert funka i en lasagne med köttfärs ocksåVad brukar ni ha som vit sås i en lasagne? Jag är inget stort fan av bechamelsås utan brukar ha typ ricotta eller keso/spenat/muskot istället. Mina lasagne tenderar dock at vara vegetariska, men nu tänkte jag göra en på resterna av min köttfärssås från igår. Vad passar bäst som alternativ till en bechamel i en kött-lasagne egentligen?
Idag fyller dottern fyra år! Tårta med My little pony beställd. Fuskade och körde ponnysar i plast.
Fylld med två lager hallonmousse och ett lager vitchokladmousse.
Spacklad med marängsmörkräm med vitchokladsmak.
Visa bifogad fil 18208
Finns det en sån också
Det finns det!Finns det en sån också![]()
Åh, oatcakesGjorde också misstaget att äta några oatmeal-kakor som var helt oätliga! Kunde lika gärna varit masonit.
Hear, hear!Det låter som hos oss. Tar man sig över 150kr bör det vara något "tillfälle" sasUndantaget champagne givetvis men känner man för vardagsbubbel finns det många goda mousserande som inte är från champagne, Brochet tex.
Sedan tycker ju jag att känner man att en vanlig måndag behöver champagne då öppnar man en champagne...![]()
Läste grekisk breakfast.Kaffe med tonic i köket. Igår grekisk brakfest hemma, vän kom med mat och kockade ihop en middag åt oss.
God retzina, även om man ogillar retzina. Visa bifogad fil 18216
Vad brukar ni ha som vit sås i en lasagne? Jag är inget stort fan av bechamelsås utan brukar ha typ ricotta eller keso/spenat/muskot istället. Mina lasagne tenderar dock at vara vegetariska, men nu tänkte jag göra en på resterna av min köttfärssås från igår. Vad passar bäst som alternativ till en bechamel i en kött-lasagne egentligen?
Vad brukar ni ha som vit sås i en lasagne? Jag är inget stort fan av bechamelsås utan brukar ha typ ricotta eller keso/spenat/muskot istället. Mina lasagne tenderar dock at vara vegetariska, men nu tänkte jag göra en på resterna av min köttfärssås från igår. Vad passar bäst som alternativ till en bechamel i en kött-lasagne egentligen?