Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Okej.. Det såg gott ut, ingredienserna var goda för sig, i teorin borde det varit gott. I praktiken var det oätbart. Fick i mig en fjärdedel av själva maten, sedan gick det inte mer. Omöjligt.Idag är planen att göra ugnsbakad sötpotatis med fetaost och kikärter utefter detta recept till middag:
https://www.sporthalsa.se/artiklar/ugnsbakad-sotpotatis-med-fetaost-veckans-vegorecept/
Vad trist! Jag sparade ner receptet och tänkte göra det idag men nu får det bli något annat till middag.Okej.. Det såg gott ut, ingredienserna var goda för sig, i teorin borde det varit gott. I praktiken var det oätbart. Fick i mig en fjärdedel av själva maten, sedan gick det inte mer. Omöjligt.
Så jag gjorde lite mer av salladen och åt med kall fetaost istället.
Klokt beslut att välja bort det.Vad trist! Jag sparade ner receptet och tänkte göra det idag men nu får det bli något annat till middag.
Det där låter gott. Har du något recept?"Honung och chiliglaserade morötter med limeyoghurt, kål, rostade fröer och fetaost"
Visa bifogad fil 190573
Nej, jag åt på restaurang.Det där låter gott. Har du något recept?
Ja, jag lyfte bort koriandern även den här gången."Honung och chiliglaserade morötter med limeyoghurt, kål, rostade fröer och fetaost"
Visa bifogad fil 190573
Klokt!Ja, jag lyfte bort koriandern även den här gången.